‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.3.2015

Spring Cleaning - Part 1

לכבוד הפסח החלטתי להעלות פוסט המלצה על מוצרי ניקוי. אבל בניגוד לציפיות, לא תמצאו כאן סבונים לחלונות או ספריי להברקת רהיטים, אלא המלצה ל-3 מוצרים מעולים לניקוי הפנים מ-3 קטגוריות שונות: סבון פנים, מי פנים ומסיר איפור. אני כאן כדי לעזור לכן לנקות את כל זיעת המאמץ של נקיונות הפסח! (גילוי נאות: לקראת החג הקרב לא ניגבתי אבק אפילו ממדף אחד).



סבון פנים - תזכורת זריזה: אני נוהגת להשתמש בסבון פנים רק פעם אחת ביום ומנקה איתו את הפנים במהלך המקלחת בערב. זאת ההזדמנות שלי לנקות שאריות איפור, קרמים ומסנני קרינה כך שחשוב לי שהסבונים שאני משתמשת בהם יהיו מצד אחד עדינים כלפי העור הרגיש שלי, אבל גם יבצעו את מלאכת ההסרה בצורה יעילה. 
הסבון של GIGI שאני משתמשת בו בחודשים האחרונים עומד בכל הקריטריונים האלה. Green Tea Soap מסדרת Aroma Essence הוא ג'ל מיימי ירקרק, לא שורף או משאיר תחושה של עור "מתוח", נעים ולא מקציף יותר מידי בצורה מחשידה (תמיד סימן ליותר מידי SLS). הוא מיועד לכל סוגי העור ואכן הסתדר מצויין עם העור שלי גם בתקופות שמופיעות עליו פצעונים. המיכל נדיב, 250 מ"ל, ומחזיק לי מעמד כבר המון זמן של שימוש יום יומי. 
מה שכן - באופן משעשע למדי עבור סדרה שנקראת "תמצית ארומתית", דווקא את הניחוח שלו פחות אהבתי...
מי פנים - תזכורת שניה: מידי בוקר אני מנקה ומרעננת את הפנים עם מי פנים, אחרי שכבר לפני שנתיים זנחתי את ההרגל לנקות את הפנים עם סבון גם בערב וגם בבוקר (מיותר ומגרה את העור שלא לצורך לדעתי). אחד הדברים החשובים ביותר עבורי במי פנים זה שלא יכילו אלכוהול, אבל עדיין לא יהיו חסרי תועלת לחלוטין כשזה מגיע למטלת הניקוי של שאריות הלילה.
על מי הפנים של Clarins אני שומעת המלצות מגורוס של טיפוח העור כבר הרבה זמן, והחלטתי שהגיע הזמן ללכת על זה ולהשקיע במוצר פרימיום (עד לאחרונה הייתי קונה מי פנים בדולרים בודדים באייהרב). הזמנתי מהסטרוברי את הגרסה המתאימה לעור מעורב/שמן Iris וקיוויתי לטוב. קיבלתי מוצר שהוא ללא ספק מצויין - לא צורב, מנקה שאריות לכלוך בצורה יעילה ומותיר את העור נעים ומרוענן. 
רק מה? אני לא לגמרי בטוחה שזה שווה את ההשקעה של 100 ש"ח לעומת 20 ש"ח שאני משקיעה במים זולים יותר.... 
אין לי אף תלונה להגיד על המים האלה, אבל למרות שהמיכל יחסית גדול (200 מ"ל), אני מרגישה שסיימתי אותם מהר ולא מתחשק לי להשקיע 100 ש"ח במוצר כזה כל 3 חודשים.
בואו נסכם זאת כך: אם בא לכן להתפנק ואתן אוהבות את מוצרי הטיפוח שלכן מהסקאלה היוקרתית יותר - אין מקום לטעות עם המוצר הזה. 
מסיר איפור - מוצר הפתעה! עם מסירי האיפור של Garnier היה לי ניסיון גרוע בעבר (מסיר האיפור הדו פאזי שלהם עשה לי יובש וגירוי בעפעף), כך שהופתעתי לטובה ממסיר האיפור העדין לעיניים החדש שלהם. למרות שגרנייה הוציאו חיקוי לביודרמה, זו גרסה אחרת למי פנים בפורמולת מים, עדינים ולא שמנוניים. כמסיר איפור הוא מצויין לדעתי, אני מספיגה איתו פדיית צמר גפן, מניחה על העפעף וסופרת עד 10 וזה מצליח למשוך החוצה את רוב הג'אנק שיושב לי על העין לאורך היום, כולל מסקרות ואייליינר. הוא מותיר תחושה נעימה על העיניים, לא שורף, צורב, מייבש או מציק והוא לא מבושם באגרסיביות. כיוון שהפורמולה לא מבוססת שמן, אפשר להשתמש בו גם כמסיר איפור לתיקונים בזמן איפור חדש (אם תשתמשו בפורמולה שומנית היא תפרק לכן גם את האיפור מסביב). 
רק חבל שזה מגיע במיכלים כאלה קטנים של 125 מ"ל בלבד. סיימתי את זה צ'יק צ'ק כיוון שלא הגבלתי את השימוש בו רק לעיניים אלא השתמשתי בו כדי להסיר גם סוגי איפור אחרים מהפנים. 

הבית נקי לפסח? עכשיו גם הפנים! 
בחלק השני אני אכיר לכן את הקרמים והסרומים החדשים שאני משתמשת בהם לאחרונה ואוהבת עד מאד. הכל כדי שתוכלו להתחיל את האביב עם שיר חדש בלב ועור נעים על הפנים!

גילוי נאות: Gigi, Garnier. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה