‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.3.2015

איל מקיאג' - מהפך או פח?

בטח שמעתן על המהפך האחרון של איל מקאיג' - החליפו בעלים, מילאו מדפים, ריעננו קולקציות ועשו הכל במטרה לצאת בתהליך מיתוג מחודש ולשפר את המוניטין של הרשת. 
את האמת? עוד באירופה הייתי סקפטית. לא צריך ללכת רחוק כדי לשמוע על חוויות אימה מהשירות הגרוע בסניפים, המחסור הנוראי בסחורה והעליבות הכללית של הרשת לעומת רשתות איפור מקצועיות אחרות שנכנסו לשוק (ע"ע מאק, בובי בראון, אינגלוט וכו'). את החוויות האלה אספתי בעצמי בפעמים המועטות שנכנסתי לשם בעשור האחרון, ושמעתי בנוסף סיפורים נוראיים על ניצול עובדי החברה ממאפרות שעבדו שם. 
אז על תנאי העבודה של הצוות בסניפים המחודשים אני לא יודעת ואין לי מושג האם הם השתפרו והצוות זוכה ליחס אנושי ומשכורת הוגנת.
אני כן יכולה להעיד על איכות המוצרים בקולקציות החדשות שהושקו ועל הריח הכללי שאופף את הרשת - האם הוא נעים לי? בואו נראה!
הצטברו לי לא מעט מוצרים חדשים לסקירה ובדקתי את כולם בצורה מדוקדקת למדי כדי שאוכל לתת חוות דעת רצינית. הדיעות שלי מעורבות, אבל ללא ספק מפתיעות. 
נתחיל דווקא עם המוצר שלא סקרתי בעצמי, אלא מסרתי לבדיקתה של חברה מסורה. הסיבה שלא נגעתי בפריימר 3s Primer החדש היא כיוון שאני מתרחקת ממוצרי סיליקון כמו מאש, כדי לא לסבול מתגובות אלרגיות של פצעונים לא נעימים. אבל יש כאלה רגישות פחות ועבורן פריימרים סיליקונים מהסוג הזה עושים עבודה מועלה כבסיס למייקאפ. אני אצטט את דבריה של הנסיינית מילה במילה, כדי שלא תאשימו אותי בעיוות העובדות: "הפריימר משווה תחושה חלקה מאד לעור הפנים, הוא יוצר מקשה אחת ואחידה במרקם. נוח להתאפר מעליו והוא מקל על מריחת מייקאפ נוזלי בצורה אחידה וחלקה יותר. הגימור יוצר גוון אחיד לפנים והשילוב של הפריימר עם מייקאפ מעניק מראה עור זוהר וחלק. הפריימר מצליח לשמור על טריות האיפור לאור שעות ועל חיוניות עור הפנים. מומלץ לימים ארוכים בחוץ או לימים בהם עושים ספורט. גם כשמזיעים בפנים בעת פעילות גופנית הוא מסייע לשמירה על האיפור במצב טוב ומקבע אותו". אם אני אתרגם את זה למילים שלי - זה פריימר להחלקת מרקם העור ומהווה בסיס מקבע למייקאפ, אבל לא מדובר בפריימר מאט דווקא.
זה הכל הנסיינית הנייטרלית אמרה, לא אני! איך אפשר לדעת שזה לא אני? כי אני לא יכולה להעיד כלום על עמידות איפור כלשהו בזמן פעילות גופנית, מהסיבה הפשוטה שאני לא מבצעת שום פעילות כזאת.... 
לפי דבריה, אפשר לומר שמדובר במוצר המושלם ושהיא מאד נהנת מהשימוש בו. מה חבל שאני לא יכולה לגעת בו.

נחזור לשגרה עם מוצרים שכן ניסיתי בעצמי. הרשת השיקה סדרת גלוסים חדשה שאפשר לקנות גם בסטים של 3. המרקם של הגלוסים משתנה בהתאם לגוונים וכפי שאתן יכולות לראות ניתן למצוא גם גוונים אטומים ועשירים, וגם גלוסים מסורתיים יותר בגימור שקפקף ומנצנץ. 
לא אכחיש - הגלוסים האלה הצליחו להפתיע אותי, בעיקר הפיגמנטיים והעשירים בצבע. הם כמו שפתון נוזלי מבחינתי, עד כדי כך הם פיגמנטיים והגוונים מהממים וחלקים. גוון Fancy השקפקף גם הוא נחמד ומחמיא מעל תוחם שפתיים בגוון שמדגיש קצת את השפתיים. 
הבעיה היחידה שלי איתם היא הפורמולה. Flash הוא אדום עגבניה סקסי ו-Black Heart הוא אדום גותי מושלם לחורף, ובעוד שהם נוחים מאד ללבישה, דקים ולא דביקים - הם פשוט לא עמידים. אני לא מצליחה ללבוש אותם לאורך שעות ארוכות שכוללות דיבור, אכילה ושתיה - מבלי שהם יזוזו על השפתיים, יזלו ויימרחו. הם לא מתקבעים בשום צורה, גם לא כשאני מורחת אותם מעל בסיס יבש. זה חבל מאד מבחינתי כיוון שהם באמת מאד מאד יפים, נמרחים בצורה אחידה והגימור קרמי ועשיר, ולא מבריק וזול. דווקא Fancy הבהיר עמיד יותר והפורמולה שלו מעט דביקה וסמיכה יותר.
יש פה משהו בפורמולה שחייבים לשפר, אחרת זה פספוס מצער מבחינתי. כל פעם שאני מנסה ללבוש אותם אני נכנסת לסטרס תמידי שהשפתיים שלי ניראות בבלאגן נוראי אחרי כוס קפה.
נמשיך דווקא בטון חיובי - Encore Mascara היא אחלה! בהתחלה כשפתחתי אותה היא הייתה רטובה והמברשת לא מספיק עבה והייתי מאוכזבת. אבל אחרי חודש הפורמולה התייבשה קצת כמו שאני אוהבת ופתאום גיליתי מסקרה מעולה. המברשת היא מהסוג הדק וקל להגיע איתה לריסים בפינות הקטנות בעיניים. היא מעניקה בעיקר אורך והפרדה ובונוס נוסף ונחמד הוא פיגמנט מאד שחור וחזק. למרות שהיא מאד בולטת, היא ממש לא קשה להסרה ויורדת עם מים ומסיר איפור. קשה להרשים אותי עם מסקרות, אבל זו הפכה לפייבוריטית יום יומית.
ה-Magic Gloss הוא גימיק שלדעתי אבד עליו הקלח. הרעיון הוא איפור "מצב רוח" - מסוג הגלוסים שרק אחרי המריחה הצבע מתפתח על העור ומתקבל על כל אחת קצת אחרת. אצלי הוא התקבל מאד חיוור ונראה כמו השפתיים שלי, רק קצת יותר מודגש. זו השפעה באמת מאד זניחה, ומבחינתי זה מוצר שרלוונטי רק לנערות או נשים שממש חשוב להן איפור נטוראל שלא מרגישים אותו (אז מה הטעם?). הגלוס עצמו נעים על השפתיים, אם כי טיפונת דביק ולפיכך גם עמיד (בניגוד לגלוסים הקודמים שלא דביקים בכלל ולכן גם לא עמידים).
אם אצלכן הצבע התקבל אחרת ומודגש, אנא ספרו לי ותספקו הוכחות מצולמות!
נסיים עם היהלום שבכתר - סדרת הלקים החדשה! הגוון נקרא Candy Crush (שם מעולה!) והוא התגלה כגליטר במרקם חול, אחת הפורמולות החדשות החמות ביותר בשוק כרגע וגם אהובה עליי מאד. מה אני יכולה לומר - הוא מהמם. פרסמתי תמונת טיזר שלו בפייסבוק וכולן עפו עליו ובצדק, למרות שאף אחת לא ניחשה שהוא שייך לסדרת הלקים של איל מקיאג'. מרחתי שכבה אחת מעל לק בסיס בגוון דומה, מה שחסך ממני שתי שכבות של גליטר שהיו הופכות לבלתי אפשריות להסרה. הוא עשיר מאד וגם מתייבש מהר, מה שאתן רואות כאן זה הלק ללא שום טופ כלשהו. הוא היה עליי עמיד למדי ואפילו ההסרה לא הייתה נוראית. מבחינה של האופציות האחרות על הסטנד של הלקים החדשים, נראה שאני אצטרך לחזור לשם בקרוב כדי לקנות עוד, יש להם גוונים מהממים!

רציתי לסיים דווקא עם הלק, כיוון שהוא מעיד על השינוי שהרשת עוברת. את הלק קניתי אחרי שנכנסתי ביוזמתי לסניף של הרשת, התעניינתי במוצרים והתלהבתי מהם מספיק לבצע רכישה, גם בלי שישלחו לי את המוצר לסקירה או שקיבלתי סמס של קופון עם מבצע שקר מגוחך כלשהו. זה, יותר מהכל, מעיד על השינוי שהרשת עוברת. פתאום היא הפכה לעצירה לגיטימית בקניון, ולא חנות שמדלגים עליה באופן אוטומטי תוך הבעת בוז. 
עושה רושם שמשהו חדש ומעניין קורה שם ושווה לעקוב אחרי ההתפתחויות, המוצרים וההשקות החדשות ולמצוא יהלומים חבויים. נכון שיש עוד מה לשפר ולא הכל מושלם, אבל עדיין לא יצא לי להתקל במותג האיפור שכל המוצרים שלו היו מושלמים. 
שינוי הוא טוב, ואפילו לא היינו צריכים לסבול עונת בחירות כדי להביא אותו. הוא הגיע כי מישהו שם באיל מקיאג' כנראה הבין שבדרך הזאת אי אפשר להמשיך, וצריך לרתום סוסים חדשים לעגלה. 

מה דעתכן על השינוי שעוברת הרשת? האם היא יכולה להפוך לכתובת שופינג איפור לגיטימית עבורכן? האם המוצרים וההשקות החדשות מדברים אליכן? שתפו אותי!

גילוי נאות: Il Makiage

5 תגובות:

  1. הלק!!! בהיתי בתמונה בטירוף- מה זה הצבע המשגע הזה?
    כבר קראתי מספר סקירות שמשבחות אותו ואני לגמרי חייבת לקנות את הצבע המהמם הזה! ><

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. כשראיתי אותו על הסטנד מייד ידעתי שהוא יהיה מושלם!

      מחק
  2. הלק היסטרי. אני נהניתי מהגלוסים למרות שהם מכתימים את כל האיזור...

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק הוא אחד המהממים, התמונה ממש לא עושה איתו צדק!
      לגבי הגלוסים - הפורמולה שלהם לצערי לא מנצחת...

      מחק
  3. קניתי שפתון" עמיד". בפועל ממש לא עמיד,מלכלך את הידיים.שירות לקוחות לא באו לקראתי כלל.שלחו אותי לקבל טיפים על מריחת שפתון.פעם אחרונה שרגלי תדרוך שם.

    השבמחק