‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.2.2015

4 דרכים לשפתיים חורפיות מושלמות

אם יש משהו שאני כמעט ולא עושה בחורף האחרון - זה איפור עיניים. אם פעם הייתי שולפת את האפורים, השחורים והסגולים, השנה אני כמעט ולא טורחת עם איפור עיניים בכלל, רק באירועים מיוחדים. 
אם יש משהו שאני אובססיבית לחלוטין לגביו בעונה האחרונה אלה שפתונים בכלל, ושפתוני מאט נוזליים בפרט. אני לגמרי מתחברת למראה המינימליסטי של שפתיים מודגשות ועיניים נקיות, ולאור העובדה שאני חובשת משקפיים בגודל זגוגיות חלון ראווה - אני לא חושבת שכל החלק העליון של הפנים שלי דורש הדגשה נוספת. 
אבל השפתיים - זה כבר סיפור אחר. כל הטרנד האחרון של שפתוני מאט נוזליים, אטומים ועמידים נפל עלי בדיוק בתזמון הנכון, ואני מנצלת אותו עד כמה שאפשר, עד בוא חילופי העונות והטרנדים.
כיוון שניסיתי כאלה לא מעט בחורף האחרון, החלטתי לעשות פוסט השוואה קצרה - למי הגוונים המוצלחים ביותר, הגימורים המהממים ביותר והעמידות הטובה יותר. שנתחיל?
אז מי יעמדו היום למבחן? נציגים של מגוון מותגים, חלקם זמינים לרכישה בארץ וחלקם ממש לא. מכל קצוות תבל אני אוספת אותם!

נתחיל עם המצטרפים החדשים לאוסף, שהם גם נציגים ישראלים גאים - סדרת Color Matt של שפתוני מאט נוזליים מבית Careline. התנסיתי עם 3 גוונים ושלושתם התגלו כפשוט מהממים במריחה על השפתיים. הפורמולה שלהם יותר עבה ופיגמנטית משפתוני המאט הנוזליים של בורז'ואה והם מספקים שכבה אטומה אחידה כבר במריחה ראשונה. כיוון שהם מעניקים כיסוי כל כך מלא, רצוי להזהר במריחה ולמרות שהאפליקטור שלהם לא מגושם, כדאי לעשות זאת לאט ובמתינות.
הגימור שלהם על השפתיים הוא מאט קטיפה מוחלט, במראה לחלוטין רטרו. אם יש משהו שאני אוהבת יותר מאת הצבע שלהם, זה הגימור שניראה כמו משהו שנשלף מתוך תמונת ווינטאג' משנות ה-40. למי שיש שפתיים מלאות ומשורטטות יחסית, הגימור הזה ידגיש לה אותן עוד יותר, ומי שלא יכולה להיעזר בתוחם שפתיים לפני המריחה. לא צריך יותר משכבה אחת כדי להגיע לגימור מושלם ואחיד. 
הצבעים שאני ניסיתי הם מס' 25 שהוא אדום כבאית וינטג'י, מס' 20 שהוא ניוד מעט וורדרד והאהוב עליי (כצפוי) מס' 22 הוורוד פוקסיה שמתהדר בטונים כחלחלים קרים. התלונה היחידה שלי לגבי הגוונים? תנו להם שמות! במקום המספרים המשעממים....
ומה בנוגע לעמידות? שלושתם מחזיקים מעמד תחת לחץ של שתיה קלה ואכילה של אוכל "יבש". אם תלכו לאכול איתם המבורגר או מוקפץ, אתן תגלו שהשמן של האוכל יפרק לכן את השפתון וחלקים ממנו יתחילו לדהות או ליזול החוצה. זה ללא ספק אחד האלמנטים המבאסים, וגם חידוש של השפתון במצב כזה לא ייראה טוב. בנוגע לתחושה על השפתיים, אני לא הרגשתי שהם מייבשים לי אותן במהלך הלבישה, אלא אחרי ההסרה הרגשתי צורך מיוחד להתפנק עם ליפ באלם עשיר במיוחד.
לסיכום - מושלמים, בתנאי שלא אוכלים. אבל בינינו, מי צריך אוכל בחיים האלה כשיש שפתיים מושלמות? השפתונים האלה בעצם עוזרים לנו לשמור על הדיאטה!

בואו נחזור רגע אל חברים וותיקים, שאיתם בעצם התחיל הרומן שלי עם הפורמולה הזאת של שפתונים. סדרת Rouge Edition Velvet של Bourjois פתחה את העונה עם השקה מוצלחת במיוחד, ממנה כבר ניסיתי 3 גוונים עוד בקיץ. במהלך החורף רק העמיקה אצלי האובססיה ורכשתי עוד שניים לאוסף. Nude-ist הוורדרד הוא גוון מחמיא באופן אוניברסלי, לא משנה מה אני לובשת איתו, ואני ממש צריכה להתאפק לא להשתמש בו כל יום. Personne ne Rouge! הוא אדום דובדבן חורפי, גוון טעים כזה שמותיר סטיין של נשיקה על השפתיים. הוא לא אדום קר כמו שאני אוהבת, אבל עדיין מצליח להיראות מחמיא ולא צעקני מידי. 
כבר כתבתי על השפתונים האלה בעבר, כך שלא ארחיב עליהם יותר מידי במילים. רק אציין שהפורמולה שלהם דקה וקלילה יותר, ודורשת גם זמן התייבשות וגם שתי שכבות לפחות לאטימות מלאה. הגימור שלהם הוא לא קטיפה אטומה מוחלטת כמו השפתונים של קרליין, אלא גימור מאט יותר טבעי שמאפשר גם לטקסטורה הטבעית של השפתיים להיראות דרכו. הציון לשבח שלהם מגיע בעיקר בזכות העמידות - הם גם עמידים יותר באופן אחיד בהשוואה לכל השפתונים האחרים בפוסט הזה, וגם כאשר הם דוהים הם עושים זאת בצורה המחמיאה ביותר - פשוט משאירים אחריהם סטיין צבע עדין יותר, ולא מתקלפים, נושרים או נוזלים מהשפתיים. בגלל שהפורמולה שלהם יחסית קלילה וקרמית יותר, הם גם נוחים יותר על השפתיים, לא מייבשים אותן ולא מדגישים פגמים.
שורה תחתונה - מוצר שנותן תמורה מלאה למחיר ורק בגלל שאני מנסה להתאפק אני לא קונה עוד גוונים מהסדרה.

נמשיך לנציגות מעבר לים, והפעם נרחיק מעל לאוקיינוס הגדול - שני מותגים שניתן להשיג רק בארצות הברית. בעונת הכריסמס האחרונה הצלחתי להניח את הטלפיים שלי על סט שפתונים מושלם של ספורה, ובמסגרתו מצאתי את צמד החמד הזה.
כל מי שמעורה קצת בקהילת מכורות האיפור המקומית, לא צריכה שאני אציג לה את המותג Hourglass, וזאת כיוון שהם קיבלו כל צורה של באזז אפשרי בשנה האחרונה סביב הפודרות והסמקים המאירים שלהם. אז ההתנסות הראשונה שלי איתם היא דווקא עם שפתון נוזלי בגודל קטנטן (רציני, זה בגודל של האגודל שלי), אבל המחביא בתוכו פיגמנטיות מרשימה. עזבו פורמולה וגימור - הגוון. הגוון הוא זה שהופך אותו למושלם, סוג של וורוד דובדבן עמוק ודרמטי. הצבע נקרא Icon ובעקבות ההתנסות עם השפתון הנוזלי מיהרתי ורכשתי אותו גם בגרסת השפתון הרגיל. תשאלו למה לא בגרסה הזו של פורמולת מאט נוזלית? כי אני לא עפתי על הגימור והאטימות שלו. הפורמולה לא עבה מספיק לטעמי וצריך לעבור יותר מידי פעמים כדי להגיע לגימור שמוצא חן בעיני. בנוסף, האפליקטור הוא אחד הלא נוחים שיצא לי להתקל בהם EVER, גמיש ולא יציב ובשביל צבע כל כך בולט ופורמולה שמתייבשת מהר, צריך דווקא את העזרים המדוייקים ביותר בשלב ההנחה. אבל יכול  להיות שזה פאק שקיים רק בגרסת הטסטר הקטנטונת ולא בגרסה הרגילה. גם מבחינת עמידות הוא אכזב, ודהה בחתיכות לא מחמיאות כשאוכלים ושותים איתו משהו יותר מאתגר מקפה וסנדוויץ' קל. לסיכום - גוון מושלם לגמרי, פורמולה מושלמת פחות.
אחרון חביב הוא שפתון נוזלי של Kat von D בגוון Outlaw - עוד צבע אדום קלאסי. מבחינת פורמולה, הופתעתי לגלות שהוא זהה לגמרי לשפתונים של קרליין. אותה פיגמנטיות מטורפת, אותה אטימות ואותו הגימור הקטיפתי. הוא ניראה מהמם על השפתיים, אבל בדיוק כמוהם וכמו ה-Hourglass יש לו בעיית עמידות והוא לא דוהה בצורה יפה ומחמיאה.
עניין העמידות קצת מציק בשפתונים מהסוג הזה, כיוון שאת השאריות דווקא אי אפשר למחות בנוחות עם נייר טישו או מגבון, כי מה שלא יורד עם האוכל דווקא מתגלה כעקשן במיוחד להסרה בכל דרך אחרת. לחדש אותם זה לא כל כך מומלץ ולכן יכולים להגיע למצבים של לוק מביך ומרוח אם לא נזהרים.

לסיכום, מי הסדרה המנצחת בעיניי? אם אתן מחפשות שילוב של גוונים לבישים,  נוחות ועמידות - ההימור הבטוח ביותר שלכן יהיה על הסדרה של בורז'ואה. מצד שני, אם אתן מחפשות את הגימור האטום, הקטיפתי והעשיר עם קריצה לרטרו מומלץ לבדוק את הסדרה של קרליין ופשוט להזהר איתם בזמן האוכל. תשתו עם קש ותלעסו בעדינות, או משהו.....

סוף חורף נעים שיהיה!! ואל תשכחו לספר לי מה דעתכן אם ניסיתן את אחד השפתונים שבפוסט, או אם יש לכן המלצות לשפתונים בעלי גימור דומה מסדרות אחרות!

גילוי נאות: Careline

6 תגובות:

  1. תמיד סירבתי לקנות שפתונים נוזליים בגלל זיכרון רע מליפגלוס לפני עשור (דביק, עבה, גימור רע, איכס). ואז השפתונים של אנסטסיה בברלי הילס יצאו וראיתי יותר מדי סרטונים ביו טוב של נשים שאני מעריצה מהללות אותם, שקניתי 3 גוונים. אני עדיין מחכה שהחבילה תגיע, כוססת ציפורניים, אבל זהו - הסקירה שלך של שפתוני קרליין שכנעה אותי - אני אלך היום לסופר פארם לקנות אחד! חבל לי שלא ידעתי עליהם לפני שהשקעתי באנסטסיה, אבל אני חושבת שהרושם יהיה טוב אז אולי זה לא יהיה הפסד. יש, קניות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שסיכום התגובה שלה אומר את הכל - יש, קניות! למי אכפת אם יש משהו זהה שמגיע בדואר ;-)
      אבל אני באמת ממליצה על השפתונים של קרליין, הם מהממים. רק תזהרי איתם באכילה. זה ממש לא פורמולות נוזליות של גלוס, הם מתקבעים בשניות.

      מחק
    2. הי מאיפה את קונה את Bourjois?

      מחק
  2. הלכתי וקניתי את גוון 20 של קרליין וגם אחד מהשפתונים הרגילים שלהם בגון N43. לצערי השפתון הנוזלי הפך את השפתיים שלי לשזיף יבש מיידית! ניסיתי ליפ באלם מתחת וגלוס מעל אבל משהו בפורמולה הופכת את עור שפתיי לקמטוטי ויבש. נתתי לאמא שלי לנסות ועליה השפתון בסדר, מה מוזר! נשאר לי רק לראות ולקנא:)

    לעומתו השפתון קולור קוד בגוון N43 מושלם! פורמולה נעימה, צבע יפה, והשפתון מחזיק:)

    השבמחק
    תשובות
    1. מבאס! אין מה לעשות, הפורמולות האלה לא מתאימות לכל אחת, במיוחד אם יש לך רגישות ליובש בשפתיים... ככה אני מרגישה עם השפתונים של מאק - הם תמיד מייבשים לי את השפתיים בצורה איומה.
      אבל מזל שמצאת את הקלור קוד, זו סדרה מוצלחת ומאד נוחה על השפתיים :-)

      מחק