‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.1.2015

רוטציית מברשות - קונסילר

כשהתחלתי את סדרת הפוסטים הזאת עם סקירה על מברשות המייקאפ, שאלתי איזה מברשות תרצו לראות בפוסט הבא ומברשות קונסילר נבחרו ברוב מוחץ. 
מברשת קונסילר היא לדעתי אחת המברשות החשובות בכל אוסף, אבל לדעתי גם הכי פחות פופולרית אצל מתאפרת ממוצעת. לעומתה, שיטת ההנחה והטשטוש הפופולרית ביותר של קונסילרים היא האצבעות, כשגם נשים שכבר התרגלו להשתמש במברשות מקצועיות עבור צרכים אחרים, ימשיכו לדבוק בהן וחבל. 

 אז הנה הנבחרת המנצחת שלי, ואני מקווה שאצליח לשכנע לפחות חלק מכן שעדיין לא גילו את מברשות הקונסילר - לנסות לפחות אחת.
נתחיל מנסיכת הכתר ומברשת הקונסילר שלוקחת אצלי את המקום הראשון - Eye Kabuki Brush של Everyday Minerals. את המברשת הזאת בכלל קיבלתי מתנה ממרינה, שיודעת איך לבחור מתנות איכותיות. 
למה אני אוהבת אותה?
בדומה למברשות מייקאפ סינטטיות מסוג קבוקי, שאותן אני אוהבת מאד, כך גם המברשת הזאת היא בעצם גרסה מוקטנת של מברשת מייקאפ גדולה. החיתוך העגול, הדחיסות והסיבים הסינטטיים מאפשרים לה לטשטש כל סוג של קונסילר בצורה מושלמת. היא גמישה, אבל דחוסה מספיק כדי שהמוצר לא "יברח" ואפילו קלה יחסית לניקוי. החסרון העיקרי שלה הוא גודלה - היא רחבה יחסית ומגושמת עבור עבודות כיסוי מדוייקות ממש. כשאני רוצה להדגיש "cat eye" עם קונסילר בהיר מתחת לעיניים, זו לא המברשת שאני אשתמש בה כי היא לא תאפשר לי לשמור על טשטוש חד מספיק. 
היא עושה את העבודה בצורה מאד מהירה ובזכות הקוטר הנדיב שלה מכסה שטח גדול תוך מעט זמן. היא טובה גם לקונסילרים נוזליים, אבל במיוחד לקונסילרים מוצקים וסמיכים יותר וקורקטורים - אותם חשוב לי במיוחד לטשטש בצורה מושלמת והרמונית.
אז איזה מברשת תאפשר לי לטשטש בצורה מדוייקת יותר? אה, יפה ששאלתן! בשביל זה יש את מברשת Airbrush Concealer של EccoTools.
גם היא סינטטית ודחוסה, אבל בניגוד לקודמתה הרבה יותר קטנה והחיתוך שלה חרוטי יותר ומאפשר להגיע לפינות, או לטשטש פגמים ספציפיים על הפנים (או במילים עדינות פחות - פצעונים). היא קצרה וצרה יותר ופחות גמישה מהמברשת של Everyday Minerals. היא מסתדרת מצויין עם קונסילרים נוזליים וגם מוצקים יותר, אבל בגלל גודלה הקטן לוקח לה זמן לטשטש מוצרים שהם "כבדים" וסמיכים יותר. קל מאד לנקות אותה והיא בדרך כלל מתייבשת לי לחלוטין תוך לא יותר מ-12 שעות, תלוי בעונות השנה. (מברשות מייקאפ דחוסות, לצורך ההשוואה, זקוקות בדרך כלל ל-24 שעות ייבוש לפחות).
נמשיך אל קולקציית מברשות Real Techniques, שמהן יש לא מעט מברשות המשמשות אותי לטשטוש קונסילרים. 

ה-Pointed Foundation Brush היא מברשת שהיחסים בינינו התחילו על שרטון. כיוון שהיא מוגדרת כמברשת מייקאפ, לא הבנתי בכלל את הפואנטה שלה והיא הייתה יוסלס לגמרי ככזו. אבל אז חשבתי - "רגע, Foundation. בסיס זה גם קונסילר!" ואז התהפכו היוצרות ומאז אני מחבבת אותה מאד. כמברשת קונסילר אני אוהבת אותה במיוחד לטשטוש קונסילרים נוזליים, שאיתם היא מאפשרת לי "לטפוח" אותם על העור ולאחד את הגימור שלהם, מבלי להקריב את הכיסוי. לעומת זאת, עבור קונסילרים עבים וסמיכים יותר אני פחות אוהבת אותה, כיוון שאין בה את יכולות הטשטוש של מברשות דחוסות ושמנות יותר. היא קטנה ודקה, ולכן מעולה למי שרוצה ליצור גבולות חדים במיוחד. היא אחת המברשות הקלות לניקוי באוסף שלי ומתייבשת תוך מס' שעות מועט, מה שמאפשר להשתמש בה בצורה הכי אסטתית שאפשר.
ה-Setting Brush היא בכלל מברשת להשתמש בה להנחת מוצרים אבקתיים לקיבוע, אבל מלבד יוצאת מהכלל אחת (שעליה תשמעו בהמשך) אני לא אוהבת מברשות סינטטיות לפודרות. לעומת זאת, כמברשת קונסילר היא מעולה, כשאני רוצה לכסות חלקים גדולים יותר בפנים. עבור קונסילר מתחת לעיניים אני משתמשת בה פחות, אבל לפעמים אני משתמשת בקונסילר כמחזק כיסוי למייקאפ, ואז היא נכנסת לתמונה ומעניקה לי טשטוש מהיר על שטח גדול. כמו אחותה, גם היא מצויינת לקונסילרים נוזליים אבל פחות לקונסילרים עבים יותר כיוון שהיא לא מספיק דחוסה עבורם וקצת "פלאפית" מידי.
השתיים האחרונות באוסף הן בכלל מברשות לאיפור עיניים עם צלליות, אבל אני עשיתי להן "מיחזור" בתור מברשות קונסילר. אני מודה שאני לא מתה על טשטוש צלליות אבקתיות עם מברשות סינטטיות, ולכן לא משתמשת במברשות הללו ליעודן המקורי.
את ה-Deluxe Crease Brush אני יכולה להשוות למברשת של Everyday Minerals, רק בקטן (דחוסה, סינטטית וחיתוך מעוגל). אני מאד אוהבת אותה וחושבת שהיא מצויינת במיוחד לטשטוש של קורקטורים ומוצרים שהם דחוסים ופיגמנטיים יותר. בגלל שהיא קטנה ודחוסה מאד אני משתמשת בה בעיקר באיזור העיניים והיא עושה עבודה מצויינת. היא קצת קשה לניקוי בגלל שהיא קצרה ודחוסה ולוקח לה זמן להתייבש, אבל נסלח לה.
ה-Base Shadow Brush היא המברשת הכי "דלילה" מבין מברשות הקונסילר, שכפי שאתן יכולות לראות אני אוהבת אותן דחוסות ושמנות בדרך כלל. המברשת הזו היא בכלל מברשת טשטושים לאיפור עיניים, מן חיקוי סינטתי לא מוצלח ל-217 של מאק, אם משתמשים בה כדי לטשטש צלליות עיניים. לעומת זאת, אם עושים לה הסבה כדי לטשטש קונסילר מעל פצעונים או פגמים נקודתיים אחרים - היא מצויינת. עדינה ובקושי מורגשת, היא מטשטשת את המוצר מבלי להעלים את הכיסוי ויכולה להתמקד באיזור אחד קטן בכל פעם. בגלל שהיא קטנה ודלילה יחסית, היא קלה לניקוי ומהירה לייבוש.

עד כאן חלק שני של סדרת המברשות שלי! כמו שסיפרתי לכן בפוסט הראשון, אני מרגישה שהגעתי לרווייה מסויימת בתחום ולא מתכוונת לרכוש מברשות נוספות בקרוב, ולכן אני יכולה להסתכל על כל האוסף שלי כמכלול ולהביא לכן את ההמלצות והדיס-המלצות המבוססות ביותר, לאחר שימוש ארוך בכל מברשת.

ספרו לי - מהי מברשת הקונסילר האהובה עליכן?

לפוסט הראשון בסדרה - מברשות מייקאפ

4 תגובות:

  1. טוב גמאני משתמשת בפונדיישן של ריל בשביל קונסילר! היא מדהימה! ומחליקה היטב מתחת לאיילנר ומדגישה אותו ואני גם אוהבת לטפוח איתה קונסילר אבקתי היא מושיבה אותו על העור היטב. והמברשת בייס בכלל מברשת הטישטושים האהובה עליי לזווית העין היא מספיק קטנה בכדי להתאים את עצמה לשקע! פוסט נהדר! התגעגעתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! כיף לחזור אחרי הפסקונת :-)
      כשאני עושה איפור של אייליינר זוויתי חד - אני משתמשת רק בפאונדיישן בראש הזאת, כל השארה לא מדוייקות מספיק עבורי. זה נחמד לגלות שמברשת חסרת תועלת למטרה אחת (הנחת מייקאפ), יעילה ביותר למטרה אחרת (קונסילר).

      מחק
  2. בנתיים אני משתמשת בדלוקס, אבל מחפשת עוד אלטרנטיבות.
    גיליתי מברשת של אלף שאני מחבבת, אבל האברידי מינרלס בהחלט נכנסה לרשימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה עליה בחום, היא מעולה!

      מחק