‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.12.2014

המסע המופלא - המלון הסקוטי טבריה

ברוכות הבאות לסדרת פוסטים חדשה, וקצת שונה מנושאי הסיקור הרגילים בבלוג. 
אפשר לומר שמעולם לא הייתי טיפוס של שהות במלונות זולים ו/או אכסניות (חלילה!), גם לא בשביל החוויה. כך שזה לא ממש מפתיע שהחופשות המועדפות עליי הן במלונות בוטיק/יוקרה, או לפחות מלונות ברמת 4 כוכבים ומעלה. מצד שני, השהיה בכתובות מהסוג הזה יקרה מאד בדרך כלל, ומי כמוני וחשבון הבנק שלי יודעים זאת. לכן אני אוהבת לחפש את האופציה להינות מפיסה קטנה של שירותי המלון, מבלי להשכיב שם אלפייה עבור הזכות לישון במיטה שמישהו אחר מחליף בה את הסדינים. בדיוק בשביל זה נולדו חברות טובות וימי כיף - תירוץ מושלם לחפש לוקיישן מושלם לביקור ספא מפנק ביחד עם קפיצה קטנה לאווירת חופשה לזמן קצר.
במהלך החודשים האחרונים הצלחתי להספיק לבקר ב-3 מקומות כאלה, ובדקתי באופן מיוחד את שירותי הספא אצל כל אחד מהם, וכדי שלא תגידו שאני לא דואגת לכם לסיקור הנרחב ביותר של אטרקציות תיירות וטיפוח ברחבי הארץ, נסתובב במהלך השבועות הקרובים בפינות הקסומות יותר שיש לארצנו הקטנטונת להציע.
את המלון הסקוטי בטבריה כבר פגשתן כאן בעבר, והפעם הגעתי לשם בליווי חברה ליום של כיף ופינוק בספא המלון, בבריכה וחדר האוכל. מלבד חבילות הלינה הרגילות (והיקרות), תמצאו במלון גם ספא מבית L'occitane וניתן לסגור על חבילת פינוק הכוללת עיסוי + שימוש במתקני הספא וחצר המלון + ארוחה בחדר האוכל של המלון. 
אנחנו החלטנו לסגור על טיפול בספא בשעות אחר הצהריים המוקדמות וארוחת ערב, ולכן יצאנו לדרך בבוקר כדי להגיע למלון בדיוק בזמן ללאנץ' במסעדת הלובי, ומשם להמשיך לשכשוך בבריכה. גם אם הטיפול שלכם בספא הוא בשעה מאוחרת, ניתן להגיע בכל זמן במהלך היום אל המלון ולהינות בינתיים מהמתקנים השונים - הבריכה, החמאם והג'קוזי של הספא, הלובי של המלון והגנים המטופחים. 
אני לא חזקה בקטע של שיזוף - אבל להתחרדן על כסא נוח במלון יוקרה? לגמרי בסטייל שלי! שימו לב שבניגוד לדיעה הרווחת, המלון הסקוטי הוא לא מלון "בוטיק" במשמעות המקובלת של המילה - כיוון שהוא גדול מידי ואינו תואם לקריטריונים של מלונות קטנים וקונספטואלים יותר. הסקוטי הוא מלון ברמת 5 כוכבים ובניהול אירופאי (באמת, הם לא ישראלים שם!), ובהתאם גם הקהל במלון מורכב מתיירים מרחבי העולם (הנצפים בבריכת המלון - שילוב מעניין בין יפנים ורוסים). אה, ואנחנו - שתי ישראליות שבאו לעשות פאן פאן פאן. 
במתחם של הספא תוכלו למצוא כל מיני פינוקים נוספים - ג'קוזי וחדר חמאם טורקי אמיתי למשל. אני לא ממש טיפוס של ישיבה באמבטיות חמות שאנשים אחרים ישבו בהן לפניי, או בחדרים שאנשים הזיעו בהם לפניי, אבל אני בהחלט יכולה להבין את האטרקציה שיש בזה עבור אנשים אחרים. לכו ותהנו לכם חברים, אני אשב כאן על הכסא שפרסתי עליו מגבת, כדי לבוא כמה שפחות במגע עם חיידקים של אנשים שהיו פה לפניי!
אני בחרתי בטיפול עיסוי רקמות על ידי מעסה חביבה שפירקה לי את הצורה בצורה שלא פורקתי אי פעם בעבר, ודרש תקופת החלמה של יומיים לפחות. מצד שני, אחרי היומיים האלה הרגשתי ששריריי הגב, השכמות והכתפיים שלי הרבה יותר ידידותיים כלפיי. 
אחרי הטיפול אפשר לנוח בחדר ההתרגעות, לנשנש חטיפים בריאים, לשתות תה ולהרים כוס שמפניה לחיים - והכל מול שקיעה מושלמת הצופה אל נופיה של הכנרת. ברגעים כאלה, אני יכולה להבטיח לכן, החיים ניראים פתאום הרבה יותר טובים ונסבלים. 
הספא מצוייד גם במלתחות מלאות הכוללות מקלחות (המצויידות בשמפו/מרכך/סבון ל'אוקסיטאן) ואיזור שניתן להתלבש, להתארגן, לייבש שיער ולהתאפר בנוחות.
מי שזוכרת יודעת שזה לא הביקור הראשון שלי בספא של המלון הסקוטי, אלא הייתי שם לאירוע ההשקה לפני כשנתיים. הזמן ללא ספק נתן את אותותיו במקום, שהוא כבר לא הספא החדש והמנצנץ שהיה - אבל זה טיבו של עולם, וגם אני כבר לא הפרגית בת ה-25 שהייתי אז. ועדיין, המקום שמור, מטופח, נקי ומזמין. השינוי המהותי היחיד שהבחנתי בו, הוא סגירת חנות המותג ששכנה בקומה העליונה והיה אפשר לעשות שם שופינג של מוצרי ל'אוקסיטאן. באסוש!
בהגיע עת ארוחת הערב, סרנו אל חדר האוכל. יותר נכון לומר - דהרנו לכיוונו בתאוות רעב. 
התפריט הקולינרי של המלון הסקוטי ידוע בייחודיות שלו, במיוחד בהשוואה למזון מלונות סטנדרטי (שהוא לא בהכרח רע, אבל לא תמיד מגוון). חסכתי מכן תמונות קשות במיוחד של מגוון המנות שאפשר לבחור מהן (בעיקר כי הייתי עסוקה מידי באכילה והעמסת צלחות מכדי להתפנות לצלם), אבל תצטרכו לסמוך על ההבטחה שלי - משם לא תצאו רעבים.
גם חדר האוכל מחולק על פני כמה חדרים פנימיים שונים, מה שהופך את כל חוויית האכילה להרבה יותר אינטימית ורגועה, גם בין האורחים הרבים של המלון.

לסיכום - החוויה המבאסת היחידה שחווינו במהלך היום, היתה הכניסה לאוטו כדי לחזור הביתה, במקום להישאר לילה במלון. הפינוק כולו לא זול - טיפולי הספא והשימוש במתקנים של המלון עולה 380 ש"ח לאדם, ועל זה תצטרכו להוסיף גם את עלות הארוחה (משתנה בהתאם לסוג - בוקר, בראנץ' בסופ"ש או ערב). 
מצד שני, במעמד החיוב גיליתי שכרטיס אמריקן אקספרס שלי מעניק 15% הנחה, כך שזו הייתה הפתעה משמחת. שווה לבדוק אם כרטיסי האשראי/מועדון שלכם מעניקים לכם הטבה כלשהי שם. 
כשעלה הרעיון ליסוע ליום כיף בצפון עם חברה טובה - לא ממש היססתי וזו היתה האופציה הראשונה (והיחידה) שקפצה לי לראש, וזה ללא ספק מקום שאני אשמח לחזור אליו שוב (ושוב ושוב....). 

אני מקווה שנהנתן מהפוסט הלא שגרתי הזה, ושתהנו מהסדרה בכלל! ואם בעקבות המלצה שלי קפצתם לשם לביקור פינוקים - אנא עדכנו אותי בחוויות....

בפרק הבא בסדרה - ביקור מפתיע בעכו!

4 תגובות:

  1. החנות כנראה נסגרה ממש עכשיו, כי כשהייתי שם במאי היא עוד הייתה פתוחה.
    בעיני המקום הזה הוא פשוט גן עדן, גם עיצוב מהמם, גם ספא משובח וגם אוכל מעולה. הטוב ביותר שהייתי בו בארץ.
    מי שיש לה ב"בהצדעה" (מניחה שגם "חבר") אפשר להזמין שובר זוגי בהנחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה כנראה היו ימיה האחרונים... זה קצת באסה, באמת התבאסתי. הגעתי מוכנה ומזומנה לשופינג מפנק, אם כבר הייתי בשוונג של פינוקים :-)

      מחק
  2. החזרת אותי לביקור ההוא, תודה :)
    אני עוד חולמת על ביקור נוסף, ועדיף ליותר מיום אחד ובחברה טובה. מקום מהמם ללא ספק, עם אוירה של חו"ל, שקט מרגיע ואוכל משובח!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוכנה להיות החברה הטובה שלך למשך שהות של שבוע לפחות! חבל שחשבון הבנק לי מוכן קצת פחות ;-)

      מחק