‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.12.2014

לק השבוע - חווייה אדומה בשרונה

השבוע מהדורה מיוחדת של הפינה עם טיפול ציפורניים מפנק במיוחד שהתנסיתי איתו לפני שבועיים.
לפני מס' חודשים נפתח במתחם שרונה בתל-אביב O.P.I Nail Boutique. ואני הגעתי לבדוק את איכות הסחורה והשירות. אפשר להגיד ש-OPI הוא מותג הלקים האהוב עליי ואני תמיד מוצאת את עצמי מתפתה לגוונים חדשים וגימורים מפתיעים. אני אוהבת את הפורמולות שלהם, את המברשת והבקבוק, את הקונספט של הקולקציות ושיתופי הפעולה ואם יש משהו שאני עדיין מזמינה מאי-ביי על בסיס קבוע למרות העליה התלולה במחירי המשלוח, אלה הלקים שלהם.
כך שלא מפתיע שהגעתי עם ציפיות גבוהות לחווייה מהנה של מניקור מלא עם מוצרי הטיפוח המשלימים של המותג, מלבד הלק הסופי שאותו אני יכולה למרוח גם בבית.
הבוטיק קטנטן וכולל שתי עמדות ומדפי תצוגה של מוצרי המותג שניתן לקנות במקום. מלבד הלקים, אפשר למצוא בבוטיק גם את כל המוצרים המשלימים - מחזקים, טופים, פצירות, קרמים, פילינג, מסיכות ועוד. 
מבחינת תפריט הטיפולים - ניתן לבחור מבין כל מיני אופציות החל ממריחת לק בלבד, ועד טיפולים עמוקים, ארוכים ומפנקים יותר. זה המקום להגיע ביחד עם חברה כדי לבלות ביחד ערב או בוקר של טיפולים כייפים ושופינג באווירה מעוצבת ויוקרתית של המתחם (מקום מקסים, אם כי מבלבל מאד עם כל החנויות המסתתרות בתוך הבתים העתיקים). הבוטיק אמנם קטן, אבל מעניק אווירה מאד אינטימית ונעימה, וזו הייתה הקלה גדולה לחוות טיפול מניקור שקט ורגוע, בניגוד לטיפולים במכונים אחרים שתמיד מלווים בשיחות סרק מאולצות עם המטפלת, או בפטפוטים אישיים בין המטפלות עצמן. כל מי שמכיר אותי יודע שאווירה ביתית ועממית זה לא משהו שאני מחפשת כשאני באה לטיפולי יופי, ובבוטיק של OPI קיבלתי בדיוק את ההרגשה שרציתי. כל מטופלת מקבלת פצירה ובלוק שיוף אישיים משלה, אשר אותם היא יכולה לקחת הביתה והמקום כולו נקי ואסטתי מאד. 
אני בחרתי את טיפול "שרונה" הכולל השריית הידיים בתמיסה מיוחדת, וטיפול עם פילינג ומסיכה מסדרת Papaya Pineapple הכוללת 3 מוצרים - פילינג, מסיכה וקרם (היכולים לשמש גם לידיים וגם לרגליים). לסדרה הזאת יש ריח פשוט מדהים, ניחוח שגרם לי להסניף את הידיים שלי עוד שעות ארוכות אחרי הטיפול. הבחורה שעשתה לי את הטיפול עבדה בסבלנות ובעדינות מירבית, השרתה את הידיים שלי במים חמימים ובתמיסה מיוחדת, קרצפה עם הפילינג, כיסתה עם המסיכה ונתנה לי את טיפול העומק המקצועי ביותר לציפורניים ולקיוטיקלס שאי פעם קיבלתי, מבלי לפצוע אותי או להכאיב לי. בכל הכנות, מעולם לא יצאתי ממניקור עם ידיים מושלמות, רכות וריחניות יותר.

כשזה הגיע לבחירת הלק, החלטתי על בחירה אדומה וחגיגית במיוחד - In my Santa Suit מקולקציית חגים של מאריה קארי מהשנה שעברה. הלק התגלה כאדום כריסמס מושלם - נגיעות של שימר בגוון אדום כחלחל עמוק. לקים אדומים אני בדרך כלל לא מורחת בעצמי כי קשה להגיע איתם לתוצאה מושלמת, ואני שמחה שבחרתי ידיים מקצועיות להכיר לי את הצבע הזה, כי כבר דאגתי לצירופו לאוסף... 
אז מה היה לנו כאן? אווירה אינטימית, מקצועיות, מוצרים מעולים ואין סוף לקים. עכשיו רק נותר שיוסיפו לרפרטואר טיפולי פדיקור מלאים, כי אם הם יעשו אותם באותה הרמה של טיפולי המניקור - אני עושה שם מנוי בלי לחשוב פעמיים. בינתיים ניתן למצוא שם טיפולי מניקור שונים, כולל מניקור ג'ל ומריחת לק ברגליים בלבד. המחירים לא זולים, אבל אני מניחה שזה מתבקש. זה מקום להגיע אליו כדי להתפנק, בלי לעשות יותר מידי חישובי עלות. 

ביקרתן בבוטיק? עברתן שם טיפול כלשהו? ספרו לי איך הייתה החוויה עבורכן!

שיהיה סוף שבוע רגוע :-)

גילוי נאות: הוזמנתי לטיפול ניסיון מטעם המותג

2 comments:

  1. נראה מפנק ביותר! הידיים והמריחה נראות נפלא

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא רק נראה, זה באמת מפנק! לא ניסית אותם עדיין? :-)

      מחק