‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.12.2014

עומד למבחן - Gade Longevity Radiant Lifting Foundation

סיפרתי לכן לא מזמן שיש לי המון מייקאפים חדשים שממתינים לתורם לסקירה מקיפה, והנה הגיע תורו של הנציג הישראלי היחידי ברשימה.
אחרי שניסיתי את ה-Moisture Rich של ג'ייד והופתעתי לטובה מהפורמולה והכיסוי, נחת אצלי על שולחן הניסויים מייקאפ נוסף של המותג - Longevity Radiant Lifting Foundation. את המייקאפ הקודם שלהם אהבתי וניצלתי עד הטיפה האחרונה, כך שהייתי סקרנית לראות איך מייקאפ נוסף שלהם יתפקד והאם יצליח להתחבב עליי באותה הרמה.
גם הפעם עיצוב הבקבוק נשען על אותו העיקרון של זכוכית חלבית ופקק וכיתוב שחורים מינימליסטיים. אני אוהבת את העיצוב הנקי, שלא סובל מיותר מידי טקסטים וצבעים, כמו שאפשר למצוא על אריזות מייקאפים של מותגים עממיים אחרים. 
הפורמולה של המייקאפ דקה וקלילה, אבל גם הפעם הופתעתי מהכיסוי המעולה שמתחיל בבינוני ואפשר לבנות אותו לכיסוי כמעט מלא, אם אין לכן פגמים משמעותיים ממש על הפנים. אצלי הוא מכסה סימנים אדומים מפצעונים ישנים וחוסר אחידות בגוון העור בצורה מוצלחת ממש. כיוון שהמייקאפ מוגדר "Radiant", כלומר זוהר, הגימור שלו איננו מאט או קרוב לכך. מצד שני הוא גם לא מבריק או שמנוני, אלא מעניק לפנים גימור טבעי לחלוטין. המייקאפ מיועד לעור בוגר יותר ויש בו תמציות ורכיבים אשר אמורים לסייע ביצירת מראה עור צעיר יותר. אז נכון, אני לא בת 40, אבל גם מזמן כבר לא פרגית צעירה בת 18 וגם לי כבר יש בקרים בהם אני מתעוררת עם פנים עייפות שגם ניראות ככה. בדיוק בגלל זה יש לי עשרות בקבוקים, אבקות ושיקויי פלא כדי לגרום לי להיראות קצת פחות מסמורטטת כשאני יוצאת מהבית. יש משהו במייקאפ הזה שיוצר את המראה המושלם והאחיד שאותו אני מחפשת. 
כשזה מגיע לעמידות, לא מדובר במייקאפ של 24 שעות, אבל הוא כן יכול להגיע ל-12 שעות של עמידות טובה, אבל אני מתחילה להבריק באיזור ה-T אחרי כ-5 שעות וככל שהזמן יעבור הוא גם יתחיל לזוז משם. בגלל הנטייה הזאת אני לא חושבת שהוא יתאים לעור שמן, אלא יותר לעור יבש, רגיל ומעורב. מי שרגילה למייקאפים שצריך לפדר לאורך היום באזורים בעיתיים, זה לא יפריע לה. משאר אזורי הפנים שאין לי בהם בעיות של שומניות הוא לא זז.
מצד שני, נטיות העמידות שלו גורמות לי להסיק שבקיץ הוא לא יתפקד טוב ולא יצליח להחזיק מעמד על עור שהוא לא יבש. אני משתמשת בו עכשיו כמה שאני יכולה כדי לנצל אותו בתקופת החורף, בזמן שמזג האויר מאפשר לו לתת את הביצועים הטובים ביותר.

איפה החסרון המשמעותי שלו? גם הפעם אני חייבת להתלונן על קשת הגוונים. לא יכול להיות שזה יהיה הגוון הבהיר ביותר של המייקאפ! בהשוואה ל-150 קולורסטיי של רבלון, הוא ממש מייקאפ לשזופות. אני מודה שעל הפנים הוא ניראה הרבה פחות כהה ואני מצליחה להשתמש בו, אבל זה גוון ממש גבולי עבורי ואני מטשטשת אותו היטב בקו הלסת כדי לא ליצור הבדלי גוון. הוא זהה בגוון לגוון הבהיר ביותר של ה-Moisture Rich, אבל בגלל שיש לו פורמולה דקה יותר, הכהות שלו פחות מורגשת. 
ג'ייד - הפורמולות שלכם אחלה, אני אוהבת את העיצוב של האריזות, אבל אתם חייבים להשקיע יותר במבחר הגוונים! לדעתי זה ממש חבל, יש כאן מוצר טוב שהוא לא רלוונטי עבור בנות רבות שאני מכירה ומחפשות מייקאפים שלא יעניקו להן שיזוף מלאכותי כפוי.

לסיכום, מה היה לנו כאן? עוד מוצר באיכות מעולה של מותג איפור מקומי. אני כבר מזמן הפסקתי להיות מופתעת לטובה, וזה הפך להיות ציפיה לרמת איכות כמו עם כל מותג בינלאומי אחר. למייקאפ יש פורמולה מעולה לדעתי, אבל צריך להקפיד להתאים אותו לסוג העור הנכון כדי שלא יהיו אכזבות. החסרון המשמעותי היחידי הוא עניין הגוונים, ואני באמת מקווה שיש אוזן קשובה לטענה שלי בנושא.

מכירות את המייקאפים של ג'ייד? ואם לא - האם הם עושים לכן חשק לנסות? ספרו לי!

לסקירה אודות מייקאפ Moisture Rich של ג'ייד הקליקו כאן.
לסקירה אודות מייקאפ Colorstay Whipped Cream של רבלון הקליקו כאן.

גילוי נאות: Gade

7 תגובות:

  1. אהבתי את הסקירה.
    לדעתי בכלל לחברות הקוסמטיקה הישראליות יש בד"כ בעיית גוונים משום מה. אני אשמח לראות גוונים יותר צהבהבים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברחה לי המילה בהירים. אני אשמח לראות יותר גוונים צהבהבים בהירים...

      מחק
    2. תודה! :-)
      מסכימה לגבי בעיית הגוונים, המבחר פה נעצר ב-4 גוונים שונים וזהו. אין שום סיכוי שזה יכול להתאים לקשת רחבה של נשים.

      מחק
  2. הופתעתי ממנו ואני משתמשת בו לא מעט. כפי שכתבת, מבאס העניין עם הגוונים (עכשיו בחורף, הוא מעט כהה לי)

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת מה, אני גאה להגיד שאני כבר לא מופתעת - הם הציבו רף של רמה מסויימת ועומדים בו כל פעם מחדש! שאפו להם ואני מקווה שתהייה אוזן קשבת להערה שלי בנוגע לגוונים.

      מחק
  3. אני nw20 אז כנראה אני והוא לא נועדנו זה לזה, אבל האריזה שלו גורמת לי לרצות אותו. נראה מאוד מקצועי המאט והצורה שבה יטצא החומר..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם אוהבת שהוא בבקבוק זכוכית, זה נותן לו תחושה קצת יותר יוקרתית. אבל עניין הגוונים הכהים אכן מבאס...

      מחק