‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.7.2014

החבילה הגיעה - מהדורה תשיעית (מהדורת מלחמה)

את הפוסט הזה התחלתי לכתוב לפני שבועיים, ואז התחילה מלחמה. את הפוסט הזה התחלתי לכתוב ביום חמישי בלילה, וחשבתי לי שאערוך ואפרסם אותו ביום ראשון אחרי סופ"ש - ואז התעוררנו לשבוע חדש של מלחמה. אחרי אלפי טילים, אזעקות, ריצה למרחבים מוגנים ורצף של חדשות רעות, עצובות ומפחידות - הפוסט הזה הוא סימן לחיים שהיו כאן לפני שנפתחה קייטנת הקיץ הרשמית מטעם חמאס. הוא מסמל בעיניי את השבריריות של החיים כאן - רגע אחד אני עסוקה באיסוף נתונים לפוסט קניות באייהרב ומתכננת לו"ז עליה לאוויר, וברגע שני העולם מתהפך וכל מה שנכתב כאן מאבד רלוונטיות, לפחות לתקופה כלשהי.
איך מנהלים בלוג בזמן מלחמה? הנה דילמה שלא חשבתי שאצטרך להתמודד איתה. ושלא תטעו - אנחנו מצויים במלחמה. בין אם היא תסתיים מחר, או תמשיך עד החגים - המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו כרגע הוא מלחמה, עם השלכות כואבות שימשיכו להדהד כאן עוד תקופה ארוכה. וכאן בדיוק נכנסת השאלה, באיזה שלב זה הופך לגיטימי לעסוק בענייני סרק כגון קניות אונליין? אני לא יכולה לענות על השאלה הזאת. אני כן יודעת שיש לי חשק לעסוק בנושאים הללו עכשיו בערך כמו שיש לי חשק לסגור על חופשת הכל כלול בטורקיה ללא כרטיס חזור, אבל אני יודעת שאם אני לא אתחיל לחזור לשיגרה מהוססת איכשהו, יהיה לי הרבה יותר קשה אחר כך להתחיל מחדש כאילו כלום לא קרה.
אז אחרי שהתייעצתי גם אתכן, הקוראות, על גבי דף הפייסבוק שלי והבנתי שגם לכן נמאס משגרת הדיכאון - חזרתי לערוך את הפוסט הזה. אני כאן ברגשות מעורבים, והחזרה הזו לא פשוטה לי - אבל אני עדיין כאן.
אני עדיין לא במקום שאני יכולה לחזור לשגרה רגילה מלאה של פרסום סלפיז חייכניים ותמונות אוכל במסעדות, לא כשהפוסטים המלווים את התמונות האלה הם הודעות על מותם של חיילים בקרב. אבל כשאני מפרסמת פוסט בבלוג, אני משאירה בידכן את הבחירה - האם להקליק על הקישור ולהתנתק לכמה דקות, או לא. וכל בחירה שתעשו היא לגיטימית, והיא נכונה עבורכן ועבור ההרגשה שלכן באותו הרגע.
מצחיק שפוסט המלחמה הראשון נוגע בנושא הקניות אונליין - פעילות שאפשר להמשיך להנות ממנה גם כשאנחנו ישובים במקלטים....
אז הנה הוא לפניכן - פוסט "טרום" המלחמה שלי. אני כרגע במצוקת חומרים לפוסטים חדשים כיוון שלא עסקתי בשום דבר שקשור לבלוג כבר שבועיים, בטח לא בצילום תמונות. אבל אני מבטיחה להשתדל לארגן חומרים ולפרסם עוד פוסט השבוע.
ואם עזרתי למישהי להרגיש משהו חוץ מהכבדות הזו הרובצת לנו על הלב כבר ימים ארוכים - אולי עשיתי מצווה.

שתי חבילות הגיעו אליי אחת אחרי השניה, אז החלטתי לאחד את תוכנן לכדי פוסט אחד. ימים לא פשוטים עוברים על כוחותינו, ואני מניחה שפוסטים על שפתונים וצלליות יהיו פחות רלוונטיים כרגע. לעומת זאת, למרות שבאזורים מסויימים בארץ לא מומלץ לצאת מהמרחבים המוגנים - ובטח שלא למטרות שופינג, קניות אונליין אפשר לעשות מכל מקום, בתנאי שהחמאס לא מיירט לכם את החיבור לאינטרנט. 
אז כדי שלא להעניק לאויבינו את הסיפוק בגזילת חדוות השופינג מאיתנו, הנה אני כאן להוכיח להם - שופינג אפשר לעשות תמיד, כל עוד יש לך כרטיס אשראי בינלאומי - אז נה לכם!! 

בשתי החבילות הזמנתי הפעם יותר מוצרי אוכל מבדרך כלל, כשוותיקות הבלוג כבר יזהו שניים מהמוצרים שזו כבר ההופעה המי יודע כמה שלהם בפוסטים של קניות מאייהרב.
ההופעה החוזרת הראשונה היא סוכריות גומי טבעיות של Panda. הזמנתי שתי חבילות של הטעם החביב עליי- דובדבן, והן שתיהן חוסלו מהר מכדי שיהיה לי נעים להודות. מצד שני, החיסול המהיר גרם לכך שרישמית נמאס לי מהם למשך התקופה הקרובה, כך שאין סכנה שאזמין עוד מהן בקרוב. יירטתי בהצלחה אזעקת צבע אדום של השמנה!
ההופעה החוזרת השניה היא תה Pumpkn Spice Chai של Twinings. תשאלו את עצמכן - תה בקיץ? כן, בתנאי שהמזגן מכוון על 17 מעלות ומטה. אני מאלה ששותות תה בכל יום מימות השנה, והתה הזה ממשיך להיות אחד הפייבוריטים שלי.
הופעה חדשה הן פירות יער מיובשים. איך קוראים ל-Blueberries בעברית? תצטרכו ליידע אותי. בכל מקרה, הזמנתי חבילה של איך-שלא-קוראים-להן מיובשות, אבל לא מיובשות בסגנון הישראלי הסטנדרטי - בו מרגישים שכל פרי אכן יובש היטב בימי המשטר האותומאני. הסוג הזה הוא פירות יער מיובשים בעדינות, שמאפשר להם לשמר חלק מהעסיסיות הטבעית שלהם. מומלץ מאד, וכבר הוזמנו עוד חבילות מסוגים שונים של פירות. הבעיה המרכזית שהיא דווקא הפרי הזה נורא יקר - 10 דולר לחבילה של המותג Eden Organic (הון). אני בינתיים מתנסה עם מוצרים דומים של מותגים שונים, כדי לבדוק אם אי אפשר למצוא את זה ביותר זול. אם מצאתן - אנא דווחו! 
מוצר אוכל אחרון חביב הוא תמצית וניל אמיתית אורגנית של Frontier. תמציות וניל אורגניות אמיתיות יקרות מאד לרכישה בארץ. באייהרב, כמה לא מפתיע, זה עולה גרושים - ועוד לבקבוק לא קטן. טרם יצא לי לנסות את התמצית במאפים, כיוון שבדיוק כשהגיע פצחתי בדיאטת גמילה מפחמימות, לפחות עד יעבור זעם עונת בגדי הים. נתראה מחדש בסתיו!
בגזרת האיפור הייתי ממש צנועה הפעם והזמנתי שני מוצרים בלבד.
דואו לגבות של Elf הומלץ בכל מיני מקומות, והחלטתי לתת לו  צ'אנס. אני מחפשת מוצר וואקס לגבות, ואולי האופציה הזולה של Elf תספיק לי. ימים יגידו! בינתיים השתמשתי בו פעם אחת בלבד. הגוון שבחרתי הוא Ash ומתאים לבהירות שיער. כרגע הוא לא קיים במלאי, אבל אתן יכולות לבקש מאייהרב שיעדכנו אתכן ברגע שהוא יחזור, ואז תוכלו לחטוף אותו להנאתכן.
את האייליינר Eye Booster בגוון חום של Physician's Formula חטפתי מהר לפני שייגמר. הליין הזה שלהם יוצא מהמלאי (למה???) ולא רציתי לפספס את ההזדמנות להצטייד באחד מהעטים האלה גם בגוון חום - שאני צריכה. כמו אחיו בגוון השחור - גם בחום הוא מצויין. לחטוף מהר לפני שייגמר, לא למצמץ ולא להסס.
סיימנו עם האיפור, נמשיך אל הטיפוח! כאן תמצאו 3 מוצרים שלא פגשתם כאן קודם בעבר (זה נחמד לרענן מידי פעם את רשימת הקניות....), למרות שאחד מהם הוא בעצם מוצר שאפשר להגדיר כ-"אותה גברת בשינוי אדרת". 
בעקבות המלצתה של מרינה (מהבלוג "יש יופי בכולנו"), אצתי רצתי להזמין ערכת הלבנת שיניים של Plus White. יש לי פטיש ארוך שנים עם הקטע של שיניים לבנות, וזה משהו שמצד אחד אני לא אלך למומחה כדי לתקן, מצד שני אני אעשה הכל כדי לשפר את לובנן של הפנינים שלי בשיטות ביתיות. ניסיתי כבר כמה וכמה שיטות כאלה, ובזכותן השיניים שלי באמת לבנות למדי, כך שאני יכולה להגיד לכן שהשיטה הזו עובדת, אבל לאט. אולי יזדמן לי לסקור אותה בצורה מקיפה יותר בקרוב. מה שבטוח - זה יותר זול מכל שיטה אחרת שניסיתי. הערכה הזו כוללת גם מי פה, גם ג'ל מלבין וגם מתקן, במחיר של משחת שיניים פרימיום.
בהמשך ישיר למוצר הקודם, הזמנתי גם משחת שיניים מלבינה המיודעת לשותי קפה. אני שותת קפה סדרתית, וזה לדעתי אחד הסיבות העיקריות לפגיעה בצבע השיניים שלי. קשה להפריד בין השניים כשמשתמשים בשניהם במקביל, אבל אני חושבת שדווקא המשחה מועילה יותר מהערכה. אני צריכה עוד לבדוק את זה קצת יותר לעומק.
אחרונה חביבה......חומצה! לא באמת חשבתן שאפשר לסיים פוסט קניות מאייהרב בלי הזמנה של חומצה גליקולית, נכון? אבל, אתן בטח שואלות את עצמכן, זו לא החומצה שאנחנו רגילות לראות פה! נכון, זו לא. החלטתי לשים את נפשי בכפי, ולנסות חומצה של מותג אחר. הזמנתי חומצה בריכוז 10% של מותג שנקרא Life Flo (קצת מזכיר שם של מותג שעוסק בייצור פדים למחזור, לא?). ננסה ונראה איך היא, וכמובן נדווח מהשטח.

זהו תכולתן של שתי חבילות אחרונות מאייהרב! בינתיים הדבקתי את הקצב, ולא הזמנתי דבר מאז ששתי אלה הגיעו, אבל הזמנה חדשה כבר (לא במפתיע) עומדת על הפרק.
יש לכן המלצות להזמנות מהאתר? יש לכן דיעות על המוצרים שהזמנתי כאן? ספרו לי בתגובות!

רשימת קניות מלאה:

14 תגובות:

  1. תשובות
    1. נכון!!! אוכמניות!! היה לי בלאק-אאוט מוחלט :-)

      מחק
  2. עשית לי חשק להכל כולל הכל (ולסוכריתו הגומי והתה בפרט!).

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אפשר לומר שאני את שלי עשיתי ;-) הסוכריות מומלצות במיוחד כי הן מכילות רשימת מרכיבים מרשימה בטבעיותה.

      מחק
  3. ניסית oil puling עם שמן קוקוס?
    ממש תענוג ומלבין שיניים מפתיע!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמן קוקוס מלבין שיניים? אף פעם לא שמעתי על זה. ייבדק!

      מחק
  4. ממש שמחה שפרסמת
    התקופה האחרונה קשה לכולנו, ולי לפחות פוסטים על איפור, טיפוח ושטויות ממש עוזרים להתנחם ולברוח מהמציאות. אני מבינה שקשה לכתוב בתקופה כזו ולכן רוב הבלוגריות לא מפרסמות, אבל אלו שכן מפרסמות ממש מסייעות ברגעים קשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכולה להבין את כל מי שכותבת, כי גם אין חשק, וגם קשה מאד לפרסם את התוכן הזה בתוך ניוזפיד שמוצף בידיעות כ"כ איומות ומצערות.
      מצד שני - כמו שאמרתי, הפרסום בבלוג בעצם משאיר את הבחירה בידיים שלכן, ואם הצלחתי להעביר למישהי את הזמן בכיף בתקופה המחרידה הזאת - עשיתי את שלי!

      מחק
  5. רציתי להודות לך על הפוסטים שאת כותבת. אני יודעת שהמצב רוח בקנטים בשל המצב אבל יפה שאת מסוגלת להמשיך (לנסות לפחות) לחזור לשגרת חיים נורמאלית פחות או יותר. בזכותך עשיתי את ההזמנה הראשונה שלי באיהרב והחבילה הגיעה אלי לבית כשאני בצבא ותפסה אותי המלחמה בעוצר של חודש כמעט. אז לצערי אני אפילו לא יכולה לדעת איך משפיעה החומצה הגליקולית שהזמנתי בשני הריכוזים! מחכה בקוצר רוח לקרוא על life flo ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כל מה שכתבתי בהקדמה ישב לי על הלב כל השבועיים האלה, ועכשיו שכתבתי את זה אני לא יודעת למה בעצם לא הבנתי מלכתחילה שהבלוג זה המקום להביע את התחושות האלה. אז נכון שאולי גם בפוסטים הבאים תהייה התייחסות למצב, אבל זה בסדר וזה טבעי, וזו דווקא דרך בריאה יותר להתמודד, מאשר לשקוע בדכאונות. אם הכתיבה כאן עוזרת לי, ועוזרת לכן - ביחד נצליח להחזיק מעמד...
      אני חושבת שהיה נכון לקחת את ההפוגה של השבועיים האלה, אבל אני גם מרגישה שנכון להמשיך מהנקודה הזאת הלאה ולהשתמש בבלוג כדרך להתמודד עם האירועים.

      מחק
  6. שמחה שאת ממשיכה לפרסם! זה נותן לכולנו הזדמנות קצת לברוח מהמציאות. אחלה פוסט! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! התגעגעתי, ללא ספק :-)

      מחק
  7. מצטרפת למילים של מרינה שם למעלה, הגיע הזמן לאט ובעדינות שנחזור לכתוב. והתגובות לא מאחרות לבוא - נראה שזה משהו שחסר לרבות

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, פתאום נתקלתי בתגובה שלך שהתפספסה עלי עד עכשיו ונזכרתי בקיץ שהיה לנו...

      מחק