‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.7.2014

Forever Kiss

אני ממש ממהרת. למה אני ממהרת? כי נושא השפתונים העמידים נטחן כבר עד דק בכל מקום אפשרי, ואני ממש רוצה למהר לדבר עליהם ולהמשיך הלאה.
למה בכלל לדבר עליהם, אם לא נראה שיש לי חשק לנושא? כי דווקא יש לי חשק. אני פשוט חושבת שרמת השיח שהתפתחה סביבם קצת מוגזמת וצריך לצמצם במילים ולהתמיד במעשים.
אז קדימה, לעניינים. זה הולך להיות פוסט קצר מהרגילים! (אוקיי, נראה לי שמיציתי את עניין החרוזים....).



שפתונים מאט עמידים ונוזליים של Bourjois - איך הם? האמת, אחלה. Rouge Edition Velvet היא סדרה של שפתונים בפורמולה נוזלית, בגימור מאט ובעמידות מירבית. דגמתי 3 גוונים מהמגוון, ואני יכולה להגיד שהם שווים את הכסף. 
איך משתמשים לניצול מקסימאלי? מורחים שכבה ראשונה בצורה המדוייקת שאפשר עם האפליקטור, שהוא יחסית עדין אבל לא חד במיוחד. ממתינים כמה דקות להתייבשות והתקבעות, ומורחים שכבה שניה. בשכבה הראשונה תקבלו אטימות בינונית, ובשכבה השניה אטימות וכיסוי מלא וגם גימור מאט. 
איך העמידות? מצויינת. הם שורדים אכילה, שתיה ופטפוט מרובה. הם משאירים הכתמה על השפתיים במהלך הדהייה, אבל שימו לב שהם מכתימים גם אנשים אחרים, אם תתקרבו אליהם באופן אינטימי. ראו הוזהרתן.
איך החידוש? סביר. אם השפתיים שלכן במצב טוב, תצליחו לחדש אותם במהלך היום והתוצאה עדיין תראה טוב. אם השפתיים שלכן יבשות מלכתחילה, עדיף להחזיק בתיק משהו לחותי לחדש מעליהם, כי אם תשתמשו בהם בקביעות הם כן ייבשו לכן את השפתיים לטווח הארוך.
הגוונים שיש ברשותי הם Peach Club כתום נקטרינה, Ole Flamingo וורוד פוקסיה ו-Hot Pepper אדום עגבניה. מחפשים שפתונים עדינים וניודים? חפשו במקום אחר.


גלוס עמיד Super Stay 10hr Tint Gloss של Maybelline - איך הוא? האמת, לא רע אבל גם לא מדהים. אני מודה שלא קניתי אותו מיוזמתי, אלא קיבלתי אותו במתנה עם רכישה אחרת שעשיתי במייבלין. לא היו טסטרים של הגלוסים כדי לבדוק את הגוונים, כך שלקחתי אחד על בליינד, וקיבלתי את הגוון שאתן רואות בסוואטצ'.
איך משתמשים לניצול מקסימאלי? מורחים שכבה ראשונה, מחכים כמה דקות ומורחים שכבה שניה. מחכים כמה דקות, ומורחים שכבה שלישית(!!). כן, אני לא טועה. אם את רוצות את הגימור של גלוס מבריק, תצטרכו להשקיע כאן במלאכת המריחה. אפשר גם למרוח רק שכבה או שתיים למראה טבעי ופחות בולט.
איך העמידות? בינונית ומטה. להחזיק מעמד ל-10 שעות כפי שמובטח על האריזה - זה לא. אכילה רצינית של ארוחת צהריים מזינה, וזה נעלם מהשפתיים. כמו כן, שמו של המוצר מרמז על הכתמה של השפתיים. לא היה ולא נברא.
איך החידוש? נוח מאד. אולי בגלל שזו פורמולה גלוסית, ואולי בגלל שמלכתחילה הוא לא מהעמידים במיוחד, הוא גם קל יותר לחידוש ואפשר להמשיך ולמרוח אותו שוב ושוב לאורך היום בכיף ובחדווה.
הגוון שנפלתי עליו הוא Infinite Mauve מס' 370, וייתכן שלא הייתי בוחרת בו אילו הייתי רואה אותו בסוואטצ'. כלומר, לא ייתכן - וודאי. מצד שני, זה דווקא גוון מעניין שאין לי הרבה ממנו באוסף, ודווקא כגלוס הוא עובד יותר טוב מאשר כשפתון, שאז בטוח הייתי נוטשת אותו מזמן. כפי שהוא אני לומדת לעבודת עם גוון הסבתות מהניינטיז ולגרום לו לעבוד, במקרים מסויימים. בסך הכל הוא מוצר בינוני למדי, לא מזיק ולא מעיף.


גלוס עמיד Longlasting Moisture Lipgloss של WOW - איך הוא? האמת, מפתיע. אל תתנו לו להטעות אתכם, כי מדובר בחתול בשק. לא מדובר בגלוס ולא נעליים - זה שפתון מאט נוזלי בדיוק כמו השפתונים של בורז'ואה. בפעם הראשונה שניסיתי אותו מרחתי אותו בציפייה לקבל גימור של גלוס, ומה רבה הייתה הפתעתי לגלות שאני מורחת בצורה לא לגמרי מדוייקת שפתון אטום שמתקבע תוך שניות. החכימו נא מהניסיון שלי, ואל תעשו את הטעות הזו בעצמכן.
איך משתמשים לניצול מקסימאלי? מורחים בזהירות, וזהו. משתדלים כמה שפחות לתקן ולסדר, כי הוא מתקבע מאד מהר על השפתיים ועדיף כמה שפחות להתעסק איתו. תקבלו שכבה אטומה ואחידה כבר מהמריחה הראשונה. היו זהירות!
איך העמידות? טובה למדי. הוא יכול להחזיק מעמד יום שלם, אם לא תאכלו במהלך היום שווארמה בלאפה. אם תהיו עדינות ותסתפקו בתפריט של כריכוני מלפפון וסלמון קטנים ללא הקשה של הלחם - גם השפתיים שלכן יישארו מושלמות. הוא לא ממש מכתים, אבל מצליח לדהות בצורה שלא ניראת איומה ונוראה.
איך החידוש? לא להיט במיוחד. בגלל שהפורמולה שלו יחסית סמיכה, כבר מהמריחה הראשונה, אין כאן הרבה סלחנות או מקום לטעויות. אם השפתיים שלכן לא במצב טוב, עדיף לוותר עליו מלכתחילה ובמיוחד מלחדש אותו. 
קיבלתי לסקירה את גוון מס' 29 ומדובר בוורוד בזוקה בארבי זועק למדי. אני נהנת ממנו מידי פעם, כשנחה עליי הרוח, אבל מעניין אותי לדעת אם יש גם גוונים רגועים בסדרה. כיוון שהתוצאה הסופית זהה, אם משווים אותו לשפתונים הנוזליים של בורז'ואה, אין כל ספק שהפורמולה של בורז'ואה איכותית ונוחה יותר ללבישה. מצד שני, גם השפתון של WOW הצליח להפתיע אותו לטובה, והוא תחלופה תקציבית לא רעה למי שהיא בקטע של איפור עממי מינוס. 

הגענו לקו הסיום!! זה היה מהיר, ממוקד ולעניין, בדיוק כמו שאני אף פעם לא אוהבת לכתוב פוסטים ;-)
מבטיחה בפעם הבאה לחזור לחפור לכן קצת יותר..... ניסיתן את השפתונים העמידים שאני מדברת עליהם כאן? ספרו לי!

גילוי נאות: Bourjois, Wow

10 תגובות:

  1. בורג'ואה. את מתכוונת "מחתימים". יענו משאירים חותמת? לא יורד? פאדיחה.

    השבמחק
  2. דווקא המייבליין של ה-24 שעות עמיד באופן שערורייתי! גם עם מסיר איפור התקשתי להסיר אותו אחרי משהו כמו 8 שעות (לא ניסיתי 24, עדיין לא השתגעתי ללכת לישון עם זה).

    השבמחק
    תשובות
    1. נו, אז אם הוא עמיד עלייך זכית :-) אני מחבבת את הפורמולה שלו והוא מרגיש נוח על השפתיים.

      מחק
  3. גם אני חוויתי את המייבלין כעמיד ביותר. ממש אהבתי את המרקם שלו - לא "מסכתי" כמו הרבה שפתוני מאט ופחות מייבש מהרבה סטיינרים שיצא לי להכיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, הפורמולה שלו מוצלחת. אז אם זכית שהוא יהיה עמיד עלייך - More power to you! ;-)

      מחק
  4. השפתונים של בורנגוואה מדהימים! היום רכשתי עוד גוון נוסף לאוסף! :)
    היה לי את 07 שזה הניודי ועכשיו קניתי את ה02 שהוא גם ממש נחמד.
    אחלה סקירה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם רוצה לרכוש את הניודים של בורז'ואה, מחכה שהם יחזרו למלאי באסוס :-)

      מחק
  5. הבורז'ואה עמידים עליי מאוד, אבל כן מייבשים והריח שלהם הפריע לי.
    את המיביליין ממש לא אהבתי.
    הגוון של וואו מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא הבחנתי בריח יוצא דופן של בורז'ואה, אבל זה ידוע שאני מאד לא רגישה לריחות....

      מחק