‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.6.2014

מה במקלחת? מהדורה שישית

מזמממןןןן לא סיפרתי לכן מה קורה אצלי בארון המקלחת, והגיע הזמן להתעדכן קצת בענייני טיפוח הגוף והשיער. אין המון שינויים, אבל יש כמה דברים חדשים פה ושם. שנתחיל?
אני עדיין משתמשת בשמפו / מרכך של אלביב (לוריאל) על בסיס קבוע, אבל בחודשיים האחרונים אני מתנסה עם עולים חדשים מאוסטרליה - המותג Aussie. אם אתן קוראות בלוג או שניים מתחום הטיפוח, בוודאי כבר הספקתן לשמוע עליהם, ועכשיו הגיע הזמן שגם אני אחווה את דעתי. 
ניסיתי צמד של שמפו / מרכך Miracle Moist המיועדים לשיער יבש. אני מודה שלא נפלתי מהכסא ואני לא רואה את עצמי מתחילה להשתמש בהם מעכשיו והלאה. השמפו, בניגוד לשמו, דווקא מרגיש כאילו הוא מייבש את השיער יותר אחרי השטיפה שלו. המרכך דווקא לא רע, אבל בשביל המחיר אני יכולה לקנות גם שמפו וגם מרכך גדולים יותר וטובים יותר.
מהמסיכה  3Minute Miracle Reconstructor דווקא התלהבתי מאד. אם יש לכן שיער יבש, עייף ופריזי - זה המוצר עבורכן. את המסיכה משאירים על השיער לפחות 3 דקות (אבל אני תמיד משאירה יותר) ומתקבל שיער רך, מבריק ובעיקר - לא פריזי! בקיץ זה יתרון חשוב. מרוב שאני אוהבת את המסיכה, אני משתמשת בה במקום במרכך על בסיס כמעט קבוע. שימו לב שיש למסיכה 3 גרסאות שונות - לשיקום השיער (מה שאני ניסיתי), לשליטה בפריז ולשיער ארוך. 
לכל המוצרים בסדרה יש ריח מתקתק ויוצא דופן. כשהייתי ילדה, הייתי קונה במכולת ממתק מסטיק שהיה מגיע בתוך שפופרת לחיצה (מכירות?). יש לזה בדיוק את אותו הריח! המידע השיווקי על הבקבוקים מנוסח בצורה מאד חביבה ומשעשעת ובסך הכל חוויית השימוש בהם טובה. אולי את השמפו והמרכך לא ארוץ לקנות בשנית, אבל את המסיכה בטוח שכן.
את הסבונים הנוזליים של הוואי אתן יודעות שאני אוהבת עד מאד, ואני עדיין ממשיכה להשתמש בהם (כל כך הרבה ריחות חדשים נוספו לסדרה לאחרונה!). אבל אם שולחים לי לסקירה סבון רחצה מפנק של מותג פרימיום, אני לא לא אתנגד ואשפוך אותו לאסלה. 
הסבון מסדרת Mineral Botanic של Ahava בניחוח Tropical Pineapple & White Peach הוא מוצר שלא סובלים מהשימוש בו. הוא נעים, מקציף במידה הנכונה (לא בטירוף, אבל גם לא יבש) ויש לו ריח של יוגורט אננס אקטיביה שאני נוהגת לאכול לארוחת בוקר. מה עוד אפשר להכביר מילים על סבון רחצה? אני עדיין אוהבת לקנות את הסבונים שלי ב-10 ש"ח ל-750 מ"ל, אבל אם אתן מהסוג שאוהב להתפנק, או מחפש לקנות מתנה - לא תטעו עם הסבונים מהסדרה הזאת. 
אחרי שחפפתי את השיער, הסתבנתי ויצאתי מהמקלחת - הגיע הזמן לשמר את הרגשת הרעננות. אז אמנם בקיץ הישראלי זו לא משימה קלה, אבל חובה עלינו לנסות להשלים אותה בעזרת כל האמצעים העומדים לרשותנו. 
דיאורדורנט טוב הוא מוצר שאין מספיק מילים לתאר עד כמה הוא הכרחי. השיטה שלי פשוטה - דיאורדורנט נקי מאלומיניום בלילה לפני השינה, ודיאורדורנט בדרגת חוזק של ספורטאים במהלך היום. 
בלילה, וכדי לא לחסום לגמרי את העור, אני משתמשת בדיאורדורנט ללא אלומיניום ואלכוהול Deo-Dor F של ד"ר עור. הוא לא מונע את הזיעה, אבל כן מאפשר לקום בבוקר מדיפה ניחוחות נעימים. 
בבוקר, אני משתמשת בדיאורדורנט מהסוג החוסם הישן והטוב. התנסיתי לאחרונה עם ההמצאה החדשה מבית Garnier שבדרך כלל מצטיינים בתחום הדיאורדורנטים. הפעם מדובר בדיאורדורנט Neo - פורמולת קרם שאמורה להיות עדינה יותר, ללא אלכוהול ולא מותירה סימנים. הוא אכן נעים לשימוש, אבל צריך להקפיד לתת לו להתייבש לפני שמתלבשים, אחרת הוא יימרח וישאיר סימנים ועוד איך. הוא מצליח לשרוד לא רע, אבל אל תצפו לעמידות מעבר ל-6 שעות, ובימים של חום כבד אתן תגלו שהוא לא עומד באתגר. 
את דיאורדורנט נושם של קרליין אני מחבבת כבר מאז הקיץ שעבר, ותמיד קונה לי אחד שיהיה לתגבור. יש לו ריח חזק (שאני אוהבת) ומרענן והוא עמיד, לא גורם לגירויים ולא משאיר סימנים. מומלץ!
אחרי חפיפה אני פונה בדרך כלל מורחת משהו על השיער - בעיקר בקיץ כשלשיער שלי יש נטייה להתייבש ולהישרף, ולהפוך לבלאגן נפוח. 
קרם הלחות לשיער של Natural Formula היה פעם משהו שהשתמשתי בו על בסיס קבוע, ותמיד התפלאתי למה השיער שלי שמנוני ויש לי פצעונים על הפנים. מאז שחיסלתי את הרגל הטיפוח הזה, מצבם של השיער והעור שלי רק השתפרו פלאים. לכן כשקיבלתי לסקירה את קרם הלחות Aqua Nutrition על בסיס מים - הייתי מעט סקפטית. אני שמחה לבשר שהקרם הכבד והשמן של שנות צעירותי הוחלף בקרם לחות טוב יותר והרבה יותר ידידותי לשימוש. אני משתמשת במעט מוצר (חצי לחיצה) ומפזרת על שיער לח ובעיקר על הקצוות. הוא עוזר לשיער להיות נעים יותר למגע וקל יותר לעיצוב. השיער שלי לא נצבע מעולם, כך שאני לא יכולה להעיד על יכולותיו לשיער צבוע, אבל בסך הכל מדובר בהפתעה לטובה ושיפור של הפורמולה הישנה והלא טובה. לעור הפנים שלי, אגב, שלום, כך שכנראה הוא פחות מפוצץ בסיליקונים מבעבר.
ספריי לשיער מבריק Go Shiny הוא כבר סיפור אחר. אמורים לפזר אותו על שיער יבש כדי להחזיר את הברק לשיער, אבל תנו לי להגיד לכן - זה לא עובד. אם שיער מבריק ודביק משמנוניות זה הקטע שלכן - אז אולי. אני, לעומת זאת, לא ממש מתחברת לטרנד, ולכן המוצר הספציפי הזה נותר יתום משימוש על השידה שלי. להחזיר אותו למעבדת השיפורים כמו שעשו עם קרם הלחות, ולחזור עם מוצר יעיל - ויפה שעה אחת קודם.

מקלחת זה דבר חשוב, ובעיקר בקיץ, ואלה המוצרים שעברו אצלי בחדר האמבטיה לאחרונה. מה עוזר לכן לעבור את העונה החמה והלחה בשלום - במקלחת ומחוצה לה? ספרו לי!

גילוי נאות: Natural Formula, Aussie, Doctor Or, Garnier, Ahava

4 תגובות:

  1. אופוש, לא קיבל את התגובה שלי מקודם, הפעם נלמד לעשות CTRL+C....
    בקיצור, מה שאמרתי בפעם הראשונה זה שאני עכשיו מתנסה ב-AUSSIE ואני מסרבת להאמין שמוצרים במחיר הזה לכמות הזו לא יעשו לי פלאים בשיער ועל כן אני ממשיכה איתם לתקופה... אבל תודה על ההמלצה לגבי המסכה, ללא ספק אקנה!
    כל כך (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) התאכזבתי מהדאורדורנט של גרנייה, ממש אבל!!!! אני משתמשת ברול שלהם שנים ומתה עליו, אבל הדאורדורנט הזה הוא פשוט נפילה כואבת ואכזרית, גם יקר בהרבה מהרול, גם כמות דיי מזערית וגם לא משאיר אותי רעננה. כדי להוסיף חטא על פשע, לקחתי בטעות את הלא מבושם אז יצא שגם הזעתי וגם הסרחתי :/ לא מחזיקה בד"כ מקרליין אבל אני אנסה את הדאורדורנט!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מעצבן שזה קורה ותגובות שלמות נמחקות :-/
      לגבי AUSSIE - לדעתי תחסכי את הכסף על שמפו/מרכך זולים יותר ותשקיעי במסיכה - היא דווקא כן שווה את זה.
      לגבי גרניאר - לא מהיציאות המוצלחות ביותר שלהם. זה מבחינתי דיאורדורנט חורף, פחות מתאים לקיץ...

      מחק
  2. שלום! הבלוג שלך פשוט ממכר!!! יש לי חמישה חלונות שונים שלו פתוחים בגלל הפניות לכל מיני פוסטים קודמים :)
    מכלללל הדברים שכתבת עליהם, דווקא על זה אשאל: האם ניסית את הדאודורנט של ד"ר עור בשעות היום בימים חמים? אני שוקלת לקנות אותו אבל חוששת שהוא לא יהיה יעיל...
    תודה רבה בכל מקרה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן ניסיתי, ולא - הוא לא יעיל במקרים כאלה :-)
      תודה! ותהני :-)

      מחק