‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.6.2014

החבילה הגיעה - מהדורה שמינית

החבילה שאני אספר לכם עליה היום היא ממש לא הזמנה חדשה מאייהרב. מדובר בחבילה שהוזמנה עוד בעיצומו של החורף, אבל לא יכולתי לספר לכן עליה. למה לא? תגלו בסוף הפוסט!

אז מה היה לנו באותה קופסה שהגיעה אליי בחורף,  לפני כל כך הרבה חודשים? בואו נפתח ונראה.
זו הייתה הזמנה קטנה יחסית, רק 5 פריטים. 2 פריטי אוכל, 2 פריטי איפור ופריט טיפוח אחד - קופסה צהובה מוכרת שאתן כבר יודעות לזהות לבד....
נתחיל עם דברי המאכל, כי אני בן אדם שסדר העדיפויות שלו נמצא במקום הנכון. 
אתן בטח זוכרות שאת הסוכריות האלה כבר הזמנתי בעבר, אבל בטעם אחר. הפעם החלטתי לנסות את טעם האוכמניות, והאמת שלא נפלתי מהכסא. רשימת המרכיבים עדיין קצרה וטבעית, אבל היה להן טעם קצת מוזר שאני לא אמהר להזמין בשנית. 
גם את את התה - Pumpkin Spice צ'אי אתן מכירות. אני חושבת שזו בעצם הייתה ההזמנה הראשונה של התה, ומשם הדרך להתמכרות כבר הייתה קצרה. מאז הוא הוזמן שוב ושוב וחיסלנו אצלנו בבית כבר לפחות 5 חבילות כאלה. מי שאוהב לשתות את התה שלו עם חלב, עם או בלי סוכר, חייב לנסות אותו. 
את הקרם הבא אני לא באמת צריכה להציג, נכון? כן כן, כמו (כמעט) בכל הזמנה, גם בקופסה הזו הייתה חומצה גליקולית. מאז הפעם ההיא שהחומצה הסתיימה לי והייתי צריכה לחכות לחבילה שתגיע כדי להתחיל צנצנת חדשה - אני לא מרשה לעצמי להגיע למצבים האלה שוב ודואגת שתמיד תהייה לי אחת ממתינה להמשך הטיפול כשהקודמת מסתיימת. יש שיגידו שאני לוקה באובססיה קלה, אני מעדיפה לראות את זה כהיערכות מקדימה יעילה וחכמה. אם זו הפעם הראשונה שאתן נתקלות בחומצה - אתן מוזמנות לקפוץ לפוסט הסקירה המקיף ושם תמצאו את התשובות לכל השאלות. 
הגענו אל האיפור, כך שאנחנו קרובים לסיום וגילוי הסוד! 
כמו שעיניכן רואות, בסופו של דבר גם אני נשברתי והזמנתי את סומק לבבות של Physicians Formula. הסומק אמור להעניק גם זוהר מחמיא לפנים וגם לשפר את מצב הרוח - אל תשאלו אותי איך. אולי דרך ההורמונים שמשתחררים במוח כשאנחנו מסתכלות במראה ומרוצות מהאיפור שלנו? אבל מה קורה אם מרחת את הסומק עקום? זו תעלומה. 
אז אמנם עדיין לא יצא לי לסקור אותו בצורה מלאה, אבל אני יכולה להגיד לכן עכשיו בקצרה - אפשר לוותר. 
האאא הגענו לפריט המעניין ביותר בקופסה! כאן גם תמצאו את התשובה לשאלה למה לא יכולתי לספר לכן על ההזמנה הזו עד עכשיו. קיט המברשות במהדורה מוגבלת של Real Techniques מופיע באתר מידי פעם אבל מתחסל מהמלאי תוך ימים ספורים. כשראיתי אותו מופיע בזמנו, חטפתי מייד אחד לעצמי ותכננתי מראש לצ'פר איתו את אחת הקוראות בחגיגות יום ההולדת 3 לבלוג. אז עכשיו סופסוף ההגרלה עלתה לאוויר, אני יכולה לחשוף את הפרס ואתן יכולות לרוץ להשתתף. 
בין אם אתן משתתפות בהגרלה ובין אם לא, הקיט הזה הוא אחד המציאות השוות. תמצאו בו 6 מברשות ש-3 מתוכן ניתן להשיג רק אם קונים קיטים שלמים אחרים (מברשת עיניים ו-2 מברשות פנים). הקיט כולל 5 מברשות מהליין הקבוע, ועוד מברשת בונוס בלעדית לקיט הזה (מברשת טשטושים לעיניים). ואלו באמת המברשות הטובות של המותג - מברשת הבאפינג, מברשת קונסילר שטוחה, מברשת קונסילר או פודרה קטנה וממזרית ומברשת מולטי טאסקינג לפודרה/סומק/ברונזר - לצבור כל אחת לחוד היה עולה לפחות 200 ש"ח, ובקיט זה עולה רק קצת יותר מ-100 ש"ח. שווה!
כרגע הקיט נמצא במלאי, אבל כדאי להזדרז - הוא בדרך כלל נעלם משם מהר מאד!
ואם פספסתן והמלאי נגמר, או שאתן רוצות לנסות את מזלכן לזכות בקיט - קיפצו אל פוסט יום ההולדת והשתתפו בהגרלה. 

וכך הגענו לסוף החבילה! אז אמנם פרסום התכולה שלה התעכב לא מעט זמן, אבל תודו שהייתה לי סיבה טובה :-)
כרגיל - שאלות, חוויות, הצעות ועצות אשמח לקבל בתגובות!

רשימת הקניות המלאה:

אם זו ההזמנה הראשונה שלכם באתר, השתמשו בקוד WIW422 כדי לקבל בין 5$ ל-10$ הנחה על ההזמנה הראשונה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה