‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.6.2014

Birthday Haul

מכותרת הבלוג אתן בטח חושבות שה-Haul האחרון בוצע לרגל חגיגות יום ההולדת לבלוג - אבל לא. מדובר דווקא בחגיגות יום ההולדת לעצמי, שהתקיימו בעצם ב-17 באפריל. אבל מה? את כל הרכישות קיבלתי רק במאי (פסח, עיכובים בדואר, שביתות וכל הג'אז הידוע הזה), כך שבעצם הדברים התאספו רק לקראת סוף חודש מאי ורק לאחרונה נכנסו לרוטציית שימוש קבועה. אז אספתי את כולם ליום צילומים חגיגי, והנה התוצאות לפניכן!
וותיקות Haul בטח מסתכלות על האוסף כאן ונוחרות בבוז - לזה את קוראת Haul? אז כל מי שקצת מכירה אותי ואת היסטוריית הקניות שלי - כמות כזו של רכישות איפור בחודש אחד מתרחשת בדרך כלל רק בנסיעות לחו"ל. אבל כיוון שלכבוד יום ההולדת הוצפתי בקופונים להנחה בכל מיני אתרי קניות חביבים עליי, החלטתי להתפנק ולנצל את כולם. 
פוסטים של Haul הם יוצאי דופן בנוף של הבלוג, כי אני לא אוהבת את סגנון הפוסטים האלה, אבל אתן יודעות שיש לי חריגים לכלל - כמו במקרים של נסיעות לחו"ל, או יום הולדת! 
המתנה הכי משמחת שהענקתי לעצמי ליום ההולדת, הייתה פלטת Lorac Pro מספורה. אתן זוכרות כמה חשקתי בפלטה עוד כשיצאה לפני שנה, כמה חיפשתי אותה לשווא בביקורי האחרון לניו-יורק וכמה התבאסתי שחזרתי בלעדיה לארץ. בנוסף, היא הפכה למוצר נדיר באתר שלהם, כך שגם לא יכולתי להזמין אותה אונליין. היה לי גם זיכוי של 15$ באתר של ספורה, אבל סירבתי לעשות בו שימוש עד שהפלטה הזו לא חוזרת למלאי ואני מנצלת עליה את הזיכוי. אז הנה, ממש לפני יום הולדתי פתאום קיבלתי התראה למייל מספורה שהפלטה חזרה למלאי - אבל רק כמה פריטים בודדים וכדאי למהר להזמין. לא צריך להיות גשש בלש כדי לנחש שעטתי על המציאה (תוך כדי צווחות אושר מול מסך המחשב) וביצעתי את ההזמנה. כמה שבועות אחר כך, השליח דפק על הדלת - והתכשיט היה בידיי! משום מה שכחתי לצלם ביחד איתה את הפריימר הקטן שקיבלתי ביחד איתה כסט. אושר טהור!! והוכחה לכך שהסבלנות משתלמת.
ולפני שאתן שואלות - לא, ספורה עדיין לא מבצעים משלוחים לישראל לצערי. את הפלטה שלחה לי חברה טובה שמתגוררת בארה"ב. 
ההזמנה הבאה התבצעה מסטרוברי. הפעם לא היה מדובר בקופון, אלא במבצע קצר של 10% הנחה על האתר, בנוסף על הנחות הנאמנות והחלטתי לנצל אותו. 
לא התלבטתי הרבה, והזמנתי עיפרון Caviar Stick של לורה מרסייה בגוון ירוק יער שהייתי חמה עליו כבר תקופה ארוכה. כשהגעתי לקופה, חיכתה לי שם הפתעה נעימה - כדי לחגוג את חזרתי לעשות קניות באתר (לא קניתי שם שנה בערך) סטרוברי מפנקים אותי עם 3 מוצרי איפור מתנה בגודל מלא, והנחה נוספת של 10%!!! אז מסתבר שמשתלם לקנות בסטרוברי, אבל משתלם עוד יותר לא לקנות אצלהם! או לפחות - לא לקנות לתקופה ארוכה ואז ולחזור במפתיע ולקבל הנחות ומתנות מפנקות. 
אז מה שקיבלתי היתה צללית של Korres, עיפרון שפתיים של לנקום ומן מייקאפ של סטילה שהלך ישר לפח כיוון שהוא הריח ונראה כמו מוצר בן מאתיים. שתי מתנות מוצלחות מתוך שלוש זה הצלחה מבחינתי. 
הבא בתור הוא הזמנה מהאתר ביוטי-ביי. שוטטתי הרבה באתר, התלבטתי והתחבטתי ובסוף החלטתי ללכת על החמודון הזה של אורבן דיקיי. מדובר בגרסה שלהם לצ'אבי סטיק, וכיוון שאני קצת במחסור של שפתונים וורודים רגועים (אני מרשה לכן לא להאמין לי) בחרתי צבע שיעבוד לי טוב גם בקיץ. 
אחרי שהתנסיתי איתו חודש, במילה אחת או שתיים - חולה עליו!!
נמשיך עם הזמנה מ-פיליוניק. הפעם אני רוצה לשאול אתכן שאלה, ממתי אי אפשר להזמין משם כמעט שום דבר יוקרתי לישראל? ניסיתי להזמין גלוסי סטיין של איב סאן לורן וכל מיני מוצרים אחרים של מותגי יוקרה, והאתר סירב בכל תוקף לצרף לי אותם לסל הקניות הישראלי שלי. לפני שאני מטיחה בהם האשמות של אנטישמיות וקיפוח הישראליות מגישה למותגים שווים באמת, איזה עדכון קרה שם לאחרונה שפספסתי? 
אז אחרי שנכשלתי בנסיונותיי להזמין משהו יקר, התפשרתי על כמה מוצרים זולים. הלכתי על רימל, שהם מותג שאני מחבבת לשפתיים, ובהזמנה אונליין הם זולים כפליים. בחרתי אחד מכל אחד - תוחם שפתיים, גלוס אפוקליפס, צ'אבי סטיק (מהמם!!) ושפתון מסדרת קייט מוס בגוון מיוחד לאביב.
אחרון חביב הוא הזמנת אסוס, כי איך אפשר בלי הזמנה מאסוס? התנהגתי באיפוק והזמנתי רק שפתון אחד מליין שפתוני המאט הנוזליים והעמידים החדש שלהם. הוא יצא קצת אדום בתמונה, אבל בפועל מדובר בגוון פוקסיה פלמינגו - כי אני לא באמת מעוניינת בגוונים ממשפחות צבע אחרות, כנראה... 

הגענו לסוף רשימת הרכישות, ואפשר לומר שהטרנד הבולט היה העשרת אוסף מוצרי השפתיים שלי. לפעמים עוברות עליי תקופות כאלה של חשקים לסוג מסויים של מוצרים - סמקים, מייקאפים, צלליות, שפתונים. עד שזה עובר, ואני עוברת לדודא הבאה.... לשמחתי עם כל קופוני ההנחה וההטבות, הקניות יצאו לי משתלמות מאד, כך שהשמחה הייתה כפולה. 

אנחנו כנראה נתראה בפוסט Haul נוסף בהזדמנות הבאה שאסע לחו"ל, במהרה בימינו אמן!! 

12 תגובות:

  1. סווטשים? מוצרי השפתיים נראים כל כך טוב.... תתחדשי! :P

    השבמחק
    תשובות
    1. אל דאגה, יהיו סוואטצ'ים בפוסטים בפוסט הסקירה שלהם :-)

      מחק
  2. אגב. זה שקיבלת מוצר ישן מסטרוברי. מתנה או לא....זה לא גורם לך לשקול פעמיים לפני הזמנה משם? יש הרבה דיונים על סטרוברי והמוצרים שנם מוכרים ולא כולם דיונים חיוביים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ממש, כי זו הייתה מתנה. היה לי ברור שהם נותנים כל מיני שאריות כמתנות :-)
      תראי, אני לא אכחיש שלסטרוברי יש קטע של מלאים ישנים. צריך בעיקר להזהר מה לקנות מהם. בינתיים לא היו לי נפילות

      מחק
  3. תתחדשי. שמעת עח הפחטה החדשה של laroc pro? בטח שמעת :-) :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן שמעתי :-) אבל היא ניראת לי הרבה פחות מלהיבה....

      מחק
  4. כל מה שראיתי זה את המילה ג'אז [וזו בעיה כי אז אני מתחילה לצחוק] . תהני מכל השלל המהמם ! [הפלטה הורסת!!!]

    השבמחק
    תשובות
    1. השעה 6:30 בבוקר ואני צוחקת כמו מפגרת. תודה לך!! חולה על בריאות!!!

      מחק
  5. היי.. כמה זמן לוקח למשלוח מסטרוברי להגיע?
    ניסיתי אותם לפני כחמישה שבועות לראשונה, ועדיין לא קיבלתי את המוצר.

    השבמחק
    תשובות
    1. בד"כ משהו כמו חודש. 5 שבועות זה קצת הרבה...

      מחק
  6. יום הולדת שמח הבלוג מקסים!!!!!!!!!!! יש לי שאלה איך בדיוק השגת את פלטת LORAC PRO כי בספורה אין אפשרות לקנות פרטים של lorac באינטנרנט?
    תודה לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! בגדול LORAC יצאו מספורה, אבל הייתי רשומה לקבלת עדכונים ברגע שהפלטה חוזרת שם למלאי. היא חזרה לזמן ממש מוגבל ומיהרתי לחטוף. נראה לי הם פשוט חיסלו את המלאי...

      מחק