‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.5.2014

TMI טאג

אתן שומעות את זה? זו הרוח הנושבת בין כל בלוגריות הביוטי הארץ ישראליות שנסחפו בהוריקן של טאג TMI, או בעברית פשוטה - פוסט דברים שלא הייתן חושבות לשאול את הבלוגרית, אבל תצטרכו לקרוא את המידע בכל זאת.
אני תוייגתי על ידי תמר, שקריאת הבלוג שלה היא תמיד חוויה, וכל פעם מסוג אחר. אז תודה תמר, ויאללה לעבודה!
1. מה את לובשת? טי-שרט ארוכה מאד של גברים שאני קוראת לה כותונת לילה.
2. היית פעם מאוהבת? לא רק פעם אחת....
3. הייתה לך פעם פרידה נוראית? לא ממש, אבל היו לי כמה וכמה מקרים של פרידות שנמתחו יותר מידי זמן, פרידות שלא הסתיימו כמו שהייתי רוצה וסתם פרידות שהעיקו לי על הנשמה לחודשים טובים אחר כך.
4. מה הגובה שלך? 1.65 מטר.
5. כמה את שוקלת? אין לי מושג, לא נשקלתי שנה בערך. 72 ק"ג אני מניחה.
6. קעקוע/פירסינג? קעקועים זה לא ממש הקטע שלי, ופירסינג יש לי רק חורים באוזניים. ילדה טובה נתניה.
7. OTP (one true pairing)? זוג פנטזיה אהוב הוא ללא ספק דון ובטי דרייפר, שעד היום אני מייחלת לחזרתם זה לזרועותיה הקרות של זו.
8. תוכנית אהובה? אם לא הבנתם את זה מהתשובה הקודמת, אז מאד מן כמובן. סדרה שאני יכולה לצפות בה לאורך שעות שלמות.
9. להקה אהובה? בעיקר כי אני זוכרת להם חסד נעורים, The Cranberries. עד היום זו להקה שאני יכולה להקשיב לשירים שלהם בלופ אינסופי מבלי שיימאס.

10. משהו שאת מתגעגעת אליו? אני מתגעגעת אל חברה טובה שלי שגרה בניו-יורק, אני מתגעגעת אל סבתא שלי שנפטרה לפני 4 שנים, אני מתגעגעת אל הבית השני שלי - לונדון. אני מתגעגעת לימים ורגעים מושלמים שנחרטו לי בזיכרון.
11. שיר אהוב? Linger של ה-Cranberries.
12. בת כמה את? 28 (!!!). איכשהו הפכתי להיות הבלוגריות המשתייכת לקבוצת ה"מבוגרות"....
13. איזה מזל את? טלה.
14. ציטוט אהוב? "After all, tomorrow is another day", מתוך חלף עם הרוח. זה ללא ספק מתאר את הלך הרוח שלי בצורה המדוייקת ביותר. לא משנה איזה סערות עוברות עליי במשך היום, אני מסוג האנשים שלא מסוגלים ללכת לישון מרוגזים או מדוכאים ומחר זה תמיד יום חדש מבחינתי.
15. שחקן אהוב? ליאונרדו דיקפריו, בראד פיט (ולא רק כי הם יפים), מייקל פאסבנדר, ג'וני דאפ בסרטיו המוקדמים.
16. צבע אהוב? כמה בנאלי - שחור. אני אוהבת צבעים בתיאוריה, אבל כשזה מגיע לבגדים ונעליים אני דיי משעממת. גם כחול כהה חביב עליי, אבל קשה למצוא כחולים יפים בשוק שהם לא צ'יפיים מידי.
17. מוזיקה רועשת או שקטה? תלוי במצב הרוח....
18. לאן את הולכת כשאת עצובה? לקניון. זאת ככל הנראה התשובה הכי גרועה שאני יכולה לתת, אבל זה נכון. אני לא בן אדם של שופינג שופינג שופינג כל הזמן, אבל דווקא כשאני במצב רוח לא טוב זה משהו שיכול להרגיע אותי. אני הולכת תמיד לבד וככה יש לי הזדמנות להתעסק במחשבות שלי, אבל מבלי לשכב במיטה באומללות. חוץ מזה שכן - אני שיטחית מספיק כדי להודות שאם אני קונה לעצמי משהו יפה, זה גורם לי להרגיש קצת יותר טוב עם עצמי. בדרך כלל אני מסתפקת בפינוק אחד, וחוזרת הבית, ובגלל זה יש לי אוסף נעליים לא קטן.....ואיפור....

19. כמה זמן לוקח לך להתקלח? אם זו מקלחת קצרה בלי חפיפת ראש - משהו כמו 15 דקות. אם זה חפיפה+פילינג+מסיכה+הסרת שיער (שזה בדרך דברים שאני כבר עושה בבת אחת), אז אל תצפו שאפנה את חדר האמבטיה לפני שיחלפו 30 דקות.
20. כמה זמן לוקח לך להתארגן בבוקר? 40 דקות פחות או יותר.
21. האם אי פעם היית מעורבת בקטטה? לא, אחד מהפוביות שלי הן מריבות מרובות משתתפים.
22. Turn On (דברים שעושים לך את זה בפרטנר)? המממ...נכנסנו לטריטוריה אישית. גברים גבוהים ונאים (צר לי, אני שיטחית), חוש הומור, ביטחון עצמי, חיוך יפה, ידיים יפות וזרועות של גבר שיודע להחזיק משקל, השרירים האלה בגב שזזים בצורה סקסית רק אצל גברים, אפטרשייב טוב. ריאן גוסלינג, בקיצור.
23. Turn Off (דברים שמבאסים אותך בפרטנר)? חוסר אסטתיות, משפטי פתיחה מפגרים, תלותיות, גברים שמתנהגים כמו בחורות. כל מי שהוא לא ריאן גוסלינג, בקיצור.

24. למה הצטרפת לבלוגספירה? האמת שאין לי מושג. כשאני הצטרפתי בכלל לא ידעתי שקיים מונח או עולם כזה הנקרא "בלוגספירה". לא הכרתי אף בלוג או בלוגרית ישראלית, מלבד מרינה, ולא חשבתי שמישהו בכלל אי פעם יקרא אותי, ובטח ובטח לא חשבתי שאני עדיין אחזיק את הבלוג הזה 3 שנים אחר כך.... אפשר לומר שהצטרפתי ביד המקרה...
25. פחדים? הו, יש רבים כאלה. פחד מכישלון בעיקר, פחד לא להיות בטופ, פחד שאחרים יסתכלו עליי או על העבודה שלי ויחשבו דברים רעים, פחד מעין רעה.
26. הדבר האחרון שגרם לך לבכות? משהו שטותי לגמרי בעבודה..... דאגתי להיות הרחק מהמשרד כשזה קרה, לא חושבת שאי פעם הרשתי לקולגות שלי לראות אותי במצבים כאלה, ואני לא מתכוונת להתחיל.
27. הפעם האחרונה שאמרת למישהו שאת אוהבת אותו? הממממ.........
28. המשמעות של שם הבלוג שלך? שקר החן והבל היופי נלקח מתוך שורה ב"אשת חיל". המשמעות היא הפוכה לנושא הבלוג בעצם. זה סוג של קריצה על הרצינות שבה אני עוסקת כאן בנושאים במשקל נוצה כמו צלליות ושפתונים. שם הבלוג שלי מזכיר לי לעולם לא לקחת את עצמי יותר מידי ברצינות!
29. הספר האחרון שקראת? אני קוראת רק באנגלית אז תצטרכו לגגל - The Valley of Amazement של איימי טאן.
30. התוכנית האחרונה שצפית בה? בית הקלפים. העונה השנייה לא משהו, הא?
31. הבן אדם האחרון שדיברת איתו? לובה שמוקלר-שרגא!
32. מערכת היחסים בינך לבין האדם האחרון שסימסת לו? אנחנו חברות.
33. מאכלים אהובים? כל דבר שיש בו פחמימות וסוכר בעיקרון. 
34. משקה אהוב? אם שואלים לגבי משקאות קלים, אז אין לי. אולי קולה זירו כשיש לי חשק, וקפה כי חייבים. אם שואלים על משקאות אלכוהולים אז ג'ין אנד טוניק/מוחיטו, או צ'ייסר טקילה.

35. מקומות שאת רוצה לבקר בהם? איטליה ומיאמי. 
36. המקום האחרון שהיית בו? ספא מהמם בשם אנוצ'קה במושב עולש בשרון. אחד המקומות היותר מושקעים שיצא לי לבקר בהם לאחרונה.  (טוב, הפוסט הזה נכתב אתמול ורק היום הגעתי לערוך אותו. היום המקום האחרון שהייתי בו משעמם - בעבודה).
37. יש לך "קראש"? לצערי כן, ולצערי זה אף פעם לא מישהו שאפשר להגדיר כ"רעיון טוב".
38. הפעם האחרונה שנישקת מישהו? I don't kiss and Tell..... ;-)
39. הפעם האחרונה שנעלבת ממישהו? בשבוע שעבר.
40. הטעם האהוב עלייך בממתקים? סוכריות גומי. תנו לי תנו לי, כי אני ילדה בת 5!
41. באלו כלי נגינה את מנגנת? אחרי 13 שנה של לימודים ורסיטלים אני יודעת לנגן תו או שניים על פסנתר.
42. תכשיט אהוב? טבעת ספיר בסגנון הדאצ'ס שאמא קנתה לי ליום ההולדת לפני כמה שנים. כן, אני חקיינית עלובה. לא, לא אכפת לי.
43. הספורט האחרון שעשית? אימון מסדרת  30Day Shred 
44. השיר האחרון ששרת? אני לא ממש שרה, רק קצת מזמזמת את המילים אם אני מכירה אותן. אני לא זוכרת בדיוק, אבל כנראה משהו ששמעתי ברדיו.
45. יש לך אוסף מיוחד? כן, אוסף בקבוקי בושם ריקים.
46. משפט פתיחה אהוב? אני שונאת משפטי פתיחה! זה תמיד יישמע מאולץ ואגיב עליהם בזלזול.
47. האם השתמש בו פעם? אני ניראת לכם כמו מישהי שמשתמשת במשפטי פתיחה על אחרים? 
48. הפעם האחרונה שיצאת לבלות עם מישהו? ערב יום העצמאות, קפצנו מרחוב, לבאר, למסיבה וחזרה לבאר בתל-אביב. היה כיף!
49. מי צריך לענות על השאלון הזה? אף אחד לא צריך, רק מי שרוצה. אני מתייגת את חברותיי היקרות לובה, מרינה והבולשת
50. שאלת בונוס - הקוראות שואלות ואני עונה! אם שרדתן עד לכאן, אתן יכולות לשאול כל מה שבא לכן!

11 תגובות:

  1. תשובות
    1. אז יאללה, ראי את עצמך כמתוייגת :-)

      מחק
  2. וריאן גוסלינג
    *drool*

    השבמחק
  3. כמה כיף בפוסט אחד. לייק גדול, במיוחד לסיכה של ריאן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה טאג כייפי, ואם יש לי הזדמנות לדחוף קצת אימג'ים של ריאן, אז למה לא D-:

      מחק
  4. גב איכותי.. אין לו תחליף. נהנתי =)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התיוג! ואני שמחה לשמוע שאני לא היחידה עם הערכה לגבים טובים :-)

      מחק
  5. נהניתי להכיר אותך עוד קצת! ;)
    אהבתי את הסיכה של ריאן כבר כשאיתי אותה באינסטא..

    השבמחק
    תשובות
    1. היה כיף לענות על השאלות, ונראה לי שחשפתי כאן פרטים שלא יצא לי לכתוב בפוסטים מהסוג הזה בעבר :-)

      מחק
  6. כמוך, גם אני מתה על Linger.
    נהנתי מאוד לקרוא עלייך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה :-)
      לינגר הוא שיר שתמיד ילווה אותי...

      מחק