‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

31.5.2014

יום הולדת 3

היום הבלוג שלי חוגג 3 שנות קיום. 
אני קצת מתקשה להגיד את זה ככה - כי 3 שנים נראה לי כמו המון זמן. איך יכול להיות שאני כותבת בלוג איפור כבר 3 שנים? ואיך הזמן הספיק לטוס מהר כל כך? 
במהלך הזמן הזה עברתי הרבה תהפוכות אישיות ושינויים, שחלקם באו לידי ביטוי גם בבלוג. היכרתי אנשים חדשים, שאת חלקם הייתי מעדיפה לא להכיר. מצד שני, היכרתי גם חברות חדשות לחיים, שלא הייתי מוצאת באף דרך אחרת.
אחרי 3 שנים הפכתי להיות "בלוגרית", במלוא המובן. זה כבר לא תחביב זמני, לא משהו שאני עלולה לנטוש בכל רגע נתון. זה הפך לסוג של עבודה שניה, משהו שמגדיר אותי ואת הזמן שלי. 
היום, אני כבר פחות מרגישה שאני צריכה להוכיח את עצמי. אני חושבת שמי שלמדה להכיר אותי לאורך השנים, למדה להכיר גם את האופי שלי ומתוך זה יודעת לסמוך עליי ועל הדיעה שלי. אני לא חושבת שצריך להסכים עם כל דבר שאני כותבת כאן, אבל אני חושבת שמי שמכירה אותי ואת סגנון הכתיבה והסקירה שלי יודעת לקחת מכאן את המידע שהיא צריכה, בלי לחשוש שאני מסתירה נתונים או מעוותת את דעותיי מסיבות כאלה ואחרות. אני לא כופה על אף אחד לאהוב אותי או לקרוא אותי, אבל כן חשוב לי שהבלוג יהיה מקור של מידע אמין ועצמאי - משהו שישתקף כלפי כל מי שנתקלת בתוכן שלי, בין אם היא עוקבת קבועה או לא.
יש סצינה שנקראת "הבלוגפסירה" אבל אני לא משתייכת אליה בשום צורה. אני לא חלק מ"קליקה", אני בקושי מגיעה לאירועי השקה ואני לא מחפשת להתחבר אל מנהלי מותגים, יחצנים או בלוגריות אחרות. למדתי מזמן שאם אני רוצה לשמור על תוכן עצמאי בבלוג ולא להיות תלויה בטובות ובדעותיהם של אנשים אחרים - אני חייבת לשמור גם על עצמאות עצמית ולהתערבב כמה שפחות במעגלים האלה. מי שמעניינות אותי כרגע הן הקוראות - כל מי שקוראת, עוקבת, מגיבה, שואלת ופונה אליי להתייעצויות אישיות, ואפילו סתם כדי להגיד שהיא נהנת מהתוכן. כל פעם שכותבים לי דבר כזה זה משמח אותי מחדש וממלא אותי ברצון להמשיך לעשות את מה שאני עושה כאן. 

מעבר להתעסקות עם הבלוג הזה, בצורה בלתי ישירה הבלוג גם הביא לשינוי גדול בחיים האישיים שלי. 
כהשהתחלתי את הבלוג, הייתי עורכת דין במקצועי. חלק מהסיבה בגללה לא הסכמתי לחשוף בבלוג תמונות פנים או פרטים אישיים מידי, היית בגלל שלא רציתי שהמידע הזה ידלוף אל קולגות שלי למקצוע, מסיבות מובנות. 
אבל ככל שהשקעתי יותר בבלוג, וככל שהתעסקתי יותר בבניית הקהילה הסובבת אותו, הבנתי שהייעוד המקצועי שלי בחיים נמצא הרחק מעולם המשפט. אם להגיד את זה בצורה הכי פתוחה שאפשר - אף פעם לא ממש אהבתי את המקצוע, אבל עד שהגיע הבלוג לא ממש ידעתי מה אני רוצה, או יכולה, לעשות במקום. 
ואז הגיע הבלוג, עמוד הפייסבוק ופרופיל האינסטגראם. עסקתי יותר ויותר ביצירת תוכן, בניהול שיח, למדתי איך לצלם, איך לכתוב, איך להתמודד עם תגובות מאתגרות ולא תמיד מחמיאות. למדתי, השתפרתי והתייעלתי וההתעסקות בבלוג הפכה להתמקצעות בתחום של ניהול תוכן דיגיטלי.
מעורכת דין, הפכתי להיות מנהלת תוכן דיגיטלי וקמפיינים ברשתות חברתיות. השינוי בין שני העולמות הוא עצום, אבל אני יודעת שאני נמצאת במקום הנכון כי אני כל בוקר מתעוררת עם חשק ללכת לעבודה. באיזשהו מקום העבודה שלי מקבילה לתחביב שלי. כל דבר שאני לומדת מהבלוג, משליך על היכולות המקצועיות שלי, וההיפך. 
ההכרזה על שינוי כיוון הקריירה שלי הייתה אחד הרגעים הקשים בחיי, במיוחד לאור השוני הרב בין שני העולמות. אבל למרות התגובות הפושרות שקיבלתי מהסביבה, ולמרות שעד היום יש לי מכרים רבים שלא ממש יודעים מה אני עושה או מכבדים את העבודה שלי, אני לא מצטערת לשניה.
בשנת 2007, כשהתחלתי את לימודי התואר במשפטים, פתחתי גם את חשבון הפייסבוק שלי. בשנת 2007, העבודה שאני עושה היום לא הייתה קיימת ולא הייתי מנחשת שזה מה שאני אעשה 7 שנים קדימה.
אבל לפעמים, החיים מכוונים אותנו ללכת בדרכים שלא דמיינו בכלל את קיומן. לפעמים הדרך הסלולה והבטוחה, היא אולי מקובלת ונוחה, אבל לא מה שמתאימה לאישיות שלנו. לפעמים צריך להסתכן ולפסוע בדרכי עפר, דרכים קצת משובשות ולא לגמרי בטוחות, דרכים שלפעמים קשה לראות את היעד שלהן אבל במהלך הדרך לומדים על עצמנו ועל היכולות שלנו דברים חדשים.
כשהתחלתי את הדרך של הבלוג, לא ממש ידעתי איפה זה יסתיים. הייתי מלאת חששות שמא מישהו יגלה מה אני עושה בשעות הפנאי, ומי בכלל יקרא אותי, ולמה שלמישהו יהיה אכפת מה דעתי על איפור?? אבל בזכות ההתמדה עם הכתיבה כאן, למדתי להכיר גם את עצמי ואת היכולות שלי יותר טוב. בזכות העובדה שידעתי שאני טובה במה שאני עושה כאן והיה לי את הבטחון בכישורים שלי, היה לי את האומץ לצאת לדרך חדשה מבלי לדעת לאן היא תיקח אותי.

בסופו של דבר, כל זה לא היה קורה בלעדיכן - הקוראות. אם לא הייתן כאן, ולא הייתן ממשיכות לעקוב אחריי, להגיב, לתמוך, הייתי נשארת עד היום עורכת דין אומללה. אם לא הייתה נוצרת הקהילה שנבנתה סביב הבלוג, הייתי מתייאשת מהכתיבה כאן כעבור כמה זמן, סוגרת את הבאסטה וממשיכה הלאה לחיים שונים לגמרי מאלה שיש לי היום.
הרבה פעמים יצא לי להגיד לכן תודה כאן בבלוג, לחלק לכן צ'ופרים ולהגיד לכן שאתן מה שמעודד אותי להמשיך ולהשתפר. אבל אני חושבת שהיום זו הפעם הראשונה שאני באמת מגלה לכן עד כמה הובלתן אותי לעשות מהלך ששינה את החיים שלי מקצה לקצה.

היום הבלוג חוגג 3 שנים, ואני חוגגת 3 שנים במחיצת הקוראות והעוקבות המקסימות ביותר בעולם כולו. אני אוהבת אתכן!

ואי אפשר חגיגת יום הולדת בלי הגרלת פרסים. צריך להיות עוקבות רשומות של הבלוג (באמצעות הדוא"ל, גוגל או networked blogs - איך שנוח לכן) ולכתוב לי כאן בתגובה - איך גיליתן את הבלוג שלי? ומה גרם לכן להישאר?
בין העונות תוגרל ערכת מברשות של Real Techniques! בהצלחח יפות שלי :-)

53 תגובות:

  1. וואי- מגניב לחלוטין, המון אומץ!
    האמת- אני לא זוכרת איך הגעתי לבלוג..:P

    השבמחק
  2. פוסט מצויין .מאוד מזדהה עם כל הנושא של שינויים בחיים המקצועיים.הגעתי לבלוג דרך הקבוצה של מכורי איפור בפייסבוק .המון בהצלחה לשנים הבאות

    השבמחק
  3. איזה יופי, מזל טוב!(:
    אני לא לגמרי זוכרת איך הגעתי לבלוג, אני מניחה שדרך קישור בתוך קישור בתוך קישור בבלוג אחר. אני זוכרת שהתחלתי לקרוא את הפוסט העדכני ביותר ומצאתי את עצמי יושבת כל היום ועוברת אחורה פוסט-פוסט. שבית אותי עם ההומור והכתיבה הזורמת, ובלי יותר מידי ידע או עניין באיפור וטיפוח משכת אותי לקרוא עוד. התחלתי ליישם חלק מהדברים שכתבת ואני חייבת להגיד ששגרת הטיפוח שלי ובעיקר עור הפנים שלי חבים את השיפור במצבם לבלוג.
    אף פעם לא הייתי מודעת לסיפור האישי שלך וזה מרשים ומדהים בעיני לקחת אחריות על עצמך ועל החיים שלך וללכת נגד הזרם כדי להגשים את עצמך, אני מעריכה את זה מאוד וכיף לשמוע שזו הייתה בחירה נכונה עבורך.
    המון בהצלחה בהמשך בכל תחום שתבחרי!♥

    השבמחק
    תשובות
    1. היי הדס,
      קודם כל - תודה על התגובה המקסימה :-) בנוסף, וודאי תשמחי לשמוע שזכית בפרס!!! צרי איתי קשר כדי לתאם את משלוח הפרס :-)
      israelmakeupblog@gmail.com או בפייסבוק כמובן.

      מחק
  4. מזל טוב! אני מנחשת שהגעתי לבלוג דרך "מכורות איפור אנונימיות" בצורה כלשהי....כשעוד היו מעט בלוגים בסגנון

    השבמחק
  5. האמת אני לא זוכרת איך הגעתי לבלוג, כנראה התגלגלתי אליו. אבל הסיבה שנשארתי היא הכנות, האמינות, הסקירות המצויינות והכתיבה המצויינת. מזל טוב!!!

    השבמחק
  6. אני מנויה בבלוג שלך דרך המייל- cookiesmasher5@yahoo.com

    אני די בטוחה שמצאתי את הבלוג כי חיפשתי שיזוף בהתזה שרציתי לדעת של איזה חברה הכי טוב! ונשארתי כי נהנתי לקרוא את הפוסטים

    השבמחק
  7. אני כבר ככ הרבה שנים עוקבת שאני לא זוכרת איך הגעתי....

    השבמחק
  8. כל הכבוד לך על השינוי שעשית למרות שהסביבה לא הייתה כל כך בעד, הכי חשוב שאת תאהבי את מה שאת עושה ותהיי מאושרת :-)
    אני לא זוכרת איך הגעתי לבלוג, זה היה ממש ממזמן, אני חושבת שאני קוראת אותך מההתחלה.

    השבמחק
  9. מממ אני הגעתי לבלוג דרך מישהי אחרת ששיתפה אותו...שיהיה המון בהצלחה ומזל טוב!! :)

    השבמחק
  10. המון מזל טוב, לא זוכרת איך גיליתי את הבלוג, אבל נשארתי בגלל היושר!

    השבמחק
  11. מזל טוב ליומולדת 3!!! זה כבר גיל של גדולים :)
    לא זוכרת איך הגעתי אלייך, אבל עוקבת אחרייך כבר איזה שנתיים, ואני מעידה שאת אחת הבלוגריות שאני הכי מאמינה לסקירות שאת מעלה.
    לא משנה אם זה מוצר שרכשת או שקיבלת לסקירה, דעתך תמיד כנה!!!
    וחוץ מזה שיש לנו אותו סוג עור, אז בכלל כל המלצה שלך רלוונטית אליי....
    תמשיכי כך!!!

    השבמחק
  12. היייי!
    אני גיליתי את הבלוג שלך דרך מרינה - יופי יש בכולנו
    ולגבי למה נשארתי?
    זה לא ברור את מהממת !!!! הביקורות שלך תמיד אמיתיות וממש כיף לקרוא את הבלוג שלך כי את גם אחת שמבינה וזה תמיד עוזר לי לבחור מוצרים חדשים עם הסוואצים שלך וההזמנות שלך מהאייהרב תמיד כיף לקרוא ובכלל בלוג מושקע ומאוד מעניין!

    השבמחק
    תשובות
    1. את מהממת בעצמך!! :-)
      תודה רבה!

      מחק
  13. איזה פוסט יפה ומרגש ובהחלט מעודד, כי כבר שנתיים אני עובדת במקצוע שאני שונאת, וכל בוקר שאני קמה, אני מתה שהוא יעבור. ובמקביל יש לי תחביב גדול שאני חולמת לעבוד בו, ואף פעם אין לי את האומץ לעזוב הכל, ולהחליף מקצוע.
    בזכות הפוסט הזה ועוד אחד שקראתי לא ממזמן בנושא, חשבתי לעצמי אולי זה אפשרי גם בשבילי לקום בבוקר בשמחה לעבודה שאת אוהבת.
    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך, כמו שאת אומרת שאת מקפידה על אמינות- וזה לגמרי בא לידי ביטוי בפוסטים, קניתי הרבה דברים בזכותך חלק לפינוק וחלק לחובה (חומצה גליקולית) .
    את הבלוג שלך הכרתי דרך בלוג של משהי אחרת (לא זוכרת מי)
    אני נהנית מאוד, ותמשיכי ככה.

    השבמחק
  14. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  15. מזל טוב! הלוואי ולי היה אומץ לעזוב את המקצוע גם כן..
    המון בהצלחה בתחום החדש!
    הגעתי אל הבלוג דרך אחד הפורומים בתפוז. ונשארת כי אני אוהבת את הפוסטים שכתובים בצורה עניינית ואמינה :-)

    השבמחק
  16. מזל טוב ל3 שנים!
    לא ממש זוכרת איך הכרתי... כנראה שמקישור של בלוג אחר. את בהחלט אחת מהראשונות שהתחלתי לקרוא. מאז קראתי הרבה בלוגים וכיום אני עם רשימה מצומצמת של בלוגים שאני נהנית מהם ויכולה לסמוך עליהם. יש משהו בצורת כתיבה שלך שמושך, את מפרטת אבל לא חופרת (סליחה על הביטוי) על מוצר שבסופו של דבר מנקה את הפנים, מלחח (איזו מילה נוראית!) אותם וכו

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, גם אני אוהבת להשתמש בביטוי "חפירות" ולפעמים אני חופרת גם קצת בעצמי ;-)
      ואני גם חושבת שצריך דחוף למצוא תחליף לביטוי "מלחח". כל פעם שאני צריכה להשתמש בתיאור הזה אני מנסה דרכים יצירתיות לכתוב את זה אחרת....

      מחק
  17. המון מזל טוב!!!
    גיליתי את הבלוג דרך הקישורים של 'יש יופי בכולנו', ואני קוראת את הבלוג דיי קרוב להיווסדו ונשארת כי כיף ומעניין לי.

    מאחלת לך המון בהצלחה ושתמשיכי להנות מהכתיבה ומהבלוג :)


    השבמחק
  18. גיליתי את הבלוג רק שבוע שעבר דרך קבוצה בפייסבוק של מכורות לאיפור.....
    מה שהשאיר אותי כמובן היו הפוסטים המהממים שלך..... 😘

    השבמחק
  19. מאוד מרגש. אחד הכישורים החשובים ביותר בימינו הוא יכולת ההסתגלות והגמישות. פעם היה מקובל להצמד למקצוע אחד לכל החיים. האומץ לשנות הוא תכונה שא י מאוד מעריכה והייתי רוצה קצת ממנה אבל זהו כישור אחד שחסר לי. כל הכבוד לך על האומץ וההתמדה. הלוואי שהילדים שלי יהיו בעלי כישורים כאלה.

    השבמחק
  20. מזל טוב! שמחתי על האפשרות לדעת עלייך יותר :-) כייף לשמוע על אנשים שמוצאים את הכיוון שלהם ככה במקרה (או בכלל...). בכל מקרה, אני לא ממש זוכרת איך הגעתי לבלוג שלך, אולי דרך פורום איפור וציור גוף בתפוז...? רק זוכרת שזה היה די בהתחלה... יש מצב שאני קוראת אותך כבר 3 שנים?? אני לא מהמגיבות, מודה, אבל מאוד אוהבת את הכתיבה שלך ואת הגישה שלך לטיפוח ואיפור.

    השבמחק
  21. מזל טוב!! :)
    הגעתי דרך גוגל, פשוט כתבתי משהו בשורת חיפוש ואיכשהו הגעתי לבלוג הזה, לפני מלא זמן.. ממש בתחילת דרכו.. :)

    השבמחק
  22. באיחור של כמה שעות אבל אני פה! יקירתי , מזל טוב על 3 שנות בלוגינג. מאחלת לך שתמיד תעשי את מה שאת אוהבת ואת מה שיעשה לך טוב על הלב . אוהבת המון!

    השבמחק
  23. אני כל כך לא זוכרת איך גיליתי את הבלוג שלך, יש זכרון מעומעם של קישור מבלוג אחר :-) אבל נשארתי בגלל האיכות והאמינות וגם כי את לא מציפה בפוסטים חסרי תכלית כמו הרבה בלוגים אחרים... היה כיף לקרוא ולגלות עלייך קצת יותר :-)

    השבמחק
  24. וואו אני כבר לא זוכרת איך גיליתי את הבלוג.. כבר עוקבת אחריו לפחות שנתיים. כנראה גיליתי אותו דרך קישור בפייסבוק כי אני המון בפייסבוק :)

    השבמחק
  25. הי, נראה לי שגיליתי את הבלוג דרך רשימות הקריאה בבלוג אחר. הסתקרנתי מהשם המגזרי ומאז... נכנסתי מידי פעם לבדוק מה חדש. אתמול חיפשתי בגוגל סקירה על שפתונים אדומים והגעתי לפוסט שלך שמאוד מאוד אהבתי. התחברתי בפייסבוק ומשם הדרך לרישום לבלוג היום היתה קצרה. מאוד מזדהה עם מה שכתבת בפוסט הנוכחי (גם אני מהתחום המקורי שלך.... כמעט 10 שנים). אני כאן כדי להישאר :) מאוד אוהבת את הכתיבה שלך . הפוסטים מאוד מעניינים ומקיפים. מזל טוב !!
    איילת

    השבמחק
  26. שמחתי להכיר אותך עוד קצת. היית מהבלוגים הראשונים שקראתי כשגיליתי שיש גם בלוגסיפרה ולא רק יוטיוב, לא זוכרת איך גיליתי אותו אבל הכתיבה, הידע והצילום גרמו לי להשאר מיד. מאוד ניהנית ואני מאוד מקווה שתמשיכי לפרסם תכנים מעניינים :)
    אני משתתפת בהגרלה - לבלוג אני רשומה דרך גוגל כבר מזמן ובסט אני חושקת מאז שיצא. מקווה שיפול לידיים טובות!

    השבמחק
  27. אני חושבת שגיליתי את הבלוג דרך קישור מבלוג אחר ומאז התמכרתי!
    בזכותך (או באשמתך חח) הכרתי את אייהרב :) ולבסוף נשברתי והחומצה הגליקולית בדרך אליי..
    המון מזל טוב, ואשמח להשתתף בהגרלה :)

    השבמחק
  28. אני הגעתי כאשר חיפשתי המלצות למוצרים שאפשר למצוא באייהרב. מאז אני נהנית לקרא.
    מזל טוב לבלוג-הולדת!

    השבמחק
  29. אני הגעתי לבלוג כאשר חיפשתי בגוגל בלוג איפור וטיפוח.. ונשארתי בגלל הכתיבה הקולחת ובגלל שאני מכורה לבלוגים מהסוג הזה... אני מודה- קוראים לי לטיל ואני מכורה לבלוגים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מצאת את המקום המושלם להודות בו על ההתמכרות! :-)

      מחק
  30. שלוש שנים? וואו! אני עוד זוכרת את האיחולים שנתתי לילד לכבוד יום הולדתו הראשון!
    כל הכבוד על האומץ ועל השינוי- אני חושבת שמקומך בעולם התוכן וכל הקשור לכך!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שהזמן טס כשנהנים? :-)
      תודה על האמון בדרך וביכולות שלי בובה!

      מחק
  31. כל הכבוד שהצלחת להחזיק שלוש שנים
    אני נתקלתי בבלוג שלך שחיפשתי בלוגריות טיפוח ואיפור טובות, וישר שמתי את שלך במועדפים.
    ומשם הכל הסטוריה מה שנקרא
    אשמח להשתתף בהגרלה!

    השבמחק
  32. מזל טוב לבלוג! קוראת את הבלוג שלך כבר מעל שנתיים ומאוד נהנית. אני חושבת שנתקלתי בו לראשונה בפורום מכורי איפור אנונימיים (עוד בתקופה שהיו בו בערך 400-500 חברים :))
    כל הכבוד על השינוי, מאחלת לך המשך הצלחה ויצירה פוריה בבלוג ובעבודה וגם זמן לכיף ובילויים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      ואני עוד זוכרת את הימים שקבוצת מכורות איפור הייתה קטנה ואינטימית ;-)

      מחק
  33. ענת פז קוטלר10 ביוני 2014 בשעה 7:35

    וואי, נרשמתי לבלוג שלך כל כך מזמן, ממש אינני זוכרת כבר איך הגעתי אליו. אני נשארת בו כי הוא נחמד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המחמאה ענת, אני מקווה שתמשיכי להינות :-)

      מחק
  34. אז אני נחשפתי לבלוג לראשונה דרך אחת מקבוצו הפייסבוק שדיברה על החומצה הגליקולית
    אז קודם כל מזל טוב ליום הולדת 3
    מאז אני עוקבת ונהנית לקרוא את הסקירות שלך
    שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך

    השבמחק
  35. נדמה לי שקראתי כתבה שלך ואז נרשמתי לבלוג הזה וכל היתר היסטוריה

    השבמחק
  36. גם אני פה! המון מזל טוב!
    גילתי את הבלוג שלך במקרה לאחר שחיפשתי חוות דעת על חלי ממן (!!) ונשארתי כי הבלוג מגניב וחוסך לי הרבה תביות לגבי מוצרים (ואני אפילו מזמינה את אלו שאני מתחברת אליהם :))...

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף שהגעת!!
      מגניב מאד שהגעת אליי דווקא דרך הסיקור של חלי ממן, שלא קשור בהכרח אל נושא הבלוג - אבל הצלחתי לפתות אותך להישאר בכל זאת :-)

      מחק
  37. היי. מזל טוב :)
    הגעתי לבלוג שלך מהפייסבוק של המכורות איפור ונשארי בגלל הפוסטים המעניינים :)

    השבמחק
  38. קודם כל מזל טוב לרגל הבלוגולדת!
    אני גיליתי את הבלוג כשרציתי לעשות הזמנה מIHERB וחיפשתי סקירות והמלצות. בזכותך גיליתי את החומצה הגליקולית (התמכרות קשה על גבול האובססיה - אז בהזדמנות זו תודה :) ) ונשארתי כי אני חושבת שזה אחד הבלוגים הטובים בארץ- סקירות מקיפות, המלצות שקולעות כל פעם וכתיבה נהדרת וזורמת. תמשיכי עוד 30 שנה לפחות!

    השבמחק
  39. מזל טוב :))
    גיליתי את הבלוג דרך מרינה מיש יופי בכולנות נשארתי בשביל פוסטים על נושאים מעניינים, וסקירות :)

    השבמחק
  40. המון מזל טוב D:
    גיליתי על הבלוג שלך דרך ישראבלוג :)
    אני מנויה דרך שלושת הדברים אבל האימייל שלי זה dolev.yaro@gmail.com

    השבמחק
  41. מזל טוב :-)
    אני כבר לא זוכרת איך גיליתי את הבלוג שלך, אבל הוא אחד הבודדים שנשארו אצלי בפיד אחרי שעשיתי סינון מסיבי.
    הוא כיפי, לא רציני מדי ואני אוהבת את ההמלצות שלך :-)

    השבמחק
  42. אני תמיד אהבתי איפור וכדומה והחטלתי לחפש כול מני בלוגים ואת הבלוג הראשון שמצאתי ! בזכותך הכרתי מלא מוצרים חדשים וללא ספק הבלוג שלך הוא נתן לי צעד ענק בתחום האיפור והטיפוח ואני כולכך שמחה שהכרתי את הבלוג שלך !! מה שגרם לילהשאר זה הסקירות המדהימות שלך , את מפרטת ממש וממש כיף לקרוא את כול הסקירות שלך . מזל טוב ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה! איזה כבוד הוא לי להיות הבלוג הראשון שהיכרת :-) וכמובן שאני שמחה שאת נשארת, נהנת ועוקבת!

      מחק
  43. קודם כל מזל טוב על השלוש שנים בבלוג! (באיחור קטן) הגעתי לבלוג שלך אחרי שחיפשתי בגוגל "סומק סגול" חח הגעתי לפוסט על איפור סגול ומאז אני נכנסת כל כמה שבועות וקוראת את הפוסטים האחרונים, המשכתי לעקוב בגלל הכתיבה המעניינת והסקירות המפורטות שאת מעלה, למדתי מימך הרבה ואני אמשיך לעקוב :)

    השבמחק