‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.5.2014

קיץ נעים

עם בוא הקיץ, אני נהיית יותר רגישה לריחות וזה מתבטא בשני מישורים. האחד - אני מחפשת להתבשם עם ריחות קיציים נעימים מטעמי הגיינה מובנים, והשני - השילוב בין חום הגוף למוצרי בושם מסויימים משנה להם את הריח והופך אותם להרבה פחות נעימים לאף. לכן אני תמיד מחפשת מוצרים שהניחוח שלהם גם נקי וקליל מספיק, וגם כאלה שלא יהפכו לשובל ריח חמוץ או מתוק מידי אחרי שעתיים של בילוי בחום ובלחות. 
בגדול, אני אוהבת בקיץ ריחות כמה שפחות מורכבים שיש בהם פחות תווים שונים של ריח. אני מוצאת שהריחות הכבדים והמסובכים לא שורדים טוב את הקיץ הישראלי, ועושים לי בחילה קלה תוך זמן קצר. אז הנה נבחרת התחלתית של ריחות שבחרתי לפתוח איתם את האביב והקיץ. אני מבטיחה פוסט נוסף בנושא בהמשך העונה, כיוון שאני ממשיכה לנסות מוצרים חדשים מהקטגוריה ולאסוף לי פייבוריטס.
חמאת גוף Sicilian Blood Orange של Bath Petals היא מציאת אייהרב כמובן. הבטחתי לכן דיווח האם היא באמת מריחה טוב כמו שהשם מבטיח, והנה אני מקיימת. אז אם תהיתן - כן, זה מריח טוב בדיוק כמו שזה נשמע. ריח טהור של תפוזי דם, לא סכריני או סינטטי בשום צורה, אלא מרגיש ממש כאילו התפוזים נקטפו מהפרדס וסחטו אותם אל תוך החמאה הזו.
חמאות גוף, בעיקרון, הן מוצר של חורף. כיוון שאני לא מעריצה גדולה של חמאות באף עונה, אין לי העדפה מתי להשתמש בה. כשחם אני אעדיף למרוח אותה רק בלילה לפני השנה, ובבוקר אני מתעוררת לתוך מיטת פרדסים. בנוסף, היא נותנת לעור שלי ברק מאד יפה שניראה טוב באור השמש. כדאי לשמור את המקלון הקטן המגיע בתוך הפחית, זה מאפשר לגרוף את החמאה בצורה נוחה, וכדאי גם לחמם אותה קצת בין הידיים לפני המריחה. היא עשירה מאד ולא צריך להשתמש בכמויות גדולות ממנה בכל מריחה.
יתרון נוסף - זה מוצר מצויין לרכך אזורים קשים כמו מרפקים וברכיים, במיוחד בקיץ. אם לא בא לכן למרוח חמאה על כל הגוף, אפשר להגביל את השימוש בה רק לאזורים הללו ועדיין להנות מהריח.
אז אם אתן אוהבות ריח של פירות הדר, מחבבות חמאות גוף ועושות שופינג באתר אייהרב - אין סיבה שלא תזמינו אותה!
המוצר הבא הוא בושם, שללא ספק הצליח להפתיע אותי. כשפתחתי את האריזה תהיתי לעצמי - ממתי Lancaster מייצרים בשמים? אז מסתבר שמייצרים. 
לנקסטר היא חברה שמקורה במיקום הכי יוקרתי באירופה - נסיכות מונקו. המדינה, שהיא כולה רצועת חוף אחת קטנה, היא מקום שנסיכים, נסיכות, עשירים ועשירות הולכים אליו כדי להחנות את היאכטה הפרטית ולהמר קצת בקזינו, לפגוש את בנה של גרייס קלי - נסיך מונקו, ובכלל להינות מהחיים הטובים והיפים. 
הבושם Sol Da Bania מריח בדיוק כמו רביצה על יאכטה יוקרתית - זה בושם בריח של ים. קשה להסביר את זה, אבל הוא שילוב של ריח מי ים מלוחים, ביחד עם קרם הגנה והניחוח הייחודי הזה שהגוף שלנו יוצר אחרי רביצה ארוכה בשמש. אני יודעת שזה נשמע כמו שילוב משונה, אבל תסמכו עליי שזה ריח נעים. זה ריח של חופשת קיץ, של ימים של רביצה עצלה על החוף. זוכרות את הפרק של סיינפלד בו קריימר מנסה לייצר בושם חדש בריח ים? אז אם הוא היה מצליח להוציא את תוכנינו לפועל, זה היה יכול להיות הריח שלו. 
אם בקיץ אני אוהבת ריחות "טהורים" ופחות מורכבים, אני לא צריכה לחפש יותר רחוק מתמציות שמן. הזמנתי שניים מאייהרב של המותג Sunshine Spa, האחד בניחוח Rose (וורדים) והשני בניחוח Jasmine (ניחשתן נכון - יסמין).
שניהם מיוחדים ומאד מרוכזים וגם יחסית עמידים, היסמין יותר מהוורדים. אפשר ללבוש אותם לבד, או לערבב עם בשמים או שמנים אחרים ואז יוצרים שילובים מעניינים וייחודיים רק לכן. את היסמין אני אוהבת במיוחד כשהוא "נדבק" לבגדים, הוא נותן להם ריח כל כך נקי, פרחוני ונעים, ומתיישב עליהם אחרת מאיך שהוא מתפתח על העור. אם הייתי יכולה הייתי מעבירה אותו לבקבוק תרחיץ ומרססת איתו את כל הארון...
הכי נחמד - זה אחד הבשמים הכי זולים שאתן יכולות למצוא! כל אחד מהם עולה רק 20 ש"ח (כאן ו-כאן)
אחרון חביב הוא קרם שבדרך כלל מתאים יותר לחורף. Sweet Cinnamon Pumpkin של Bath&Body Works הוא קרם קלאסי ממשפחת ריחות הסתיו האמריקאים. עבורי, דלעת וקינמון לא ממש מסמלים סתיו או חורף, כך שלא מפריע לי להשתמש בו גם בשאר עונות השנה. בנרות המפורסמים של המותג אני לא אוהבת בכלל את ריחות האוכל והאפייה, אבל בקרמים הם באים לי יותר טוב.
לעומת קרמים עם ריחות דלעת יותר מובהקים, כאן אני מריחה יותר קינמון מדלעת. למרות שזה ריח מתקתק, הוא לא משתלט יותר מידי אבל מצליח להיות עמיד. בדרך כלל אני מתמרחת עם קרם גוף בלילה ומבחן העמידות הוא האם אני עדיין מריחה ממנו כשאני מתעוררת בבוקר. הקרמים של באת' אנד בודי וורקס הם כולם בפורמולה אחידה שהיא לא סמיכה או עשירה מידי, אלא נעימים וקלים למריחה.
מי שבדרך כלל אוהבת את משפחת הריחות הזו של המותג, מוזמנת לקפוץ לארה"ב כדי לקנות לעצמה אחד כזה. לצערי בארץ לא ניתן להשיגו....

לא משנה איזה ריח תבחרו ובמה תתמרחו, העיקר שיהיה קיץ נעים, מרענן ולא מיוזע ודביק!

ספרו לי על ריחות הקיץ האהובים שלכן בתגובות :-)

גילוי נאות: Lancaster

8 תגובות:

  1. אף פעם לא הבנתי את הקטע של דלעת במוצרים לגוף משום מה , גם לא בנרות :|
    הצלחת לסקרן אותי עם הבשמים האלה, ניראים בגודל מושלם לתיק :)
    מי יתן ויהיה לנו קיץ נטול לחות והברקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני אף פעם לא הבנתי מה הקטע של דלעת בנרות ;-)

      מחק
  2. הבושם של לנקסטר מתואר כנפלא וממש בא לי להריח אותו.
    אני מודה שחמאות גוף פחות עושות לי את זה (פחות מתחברת לתחושת השמנוניות) ומאותה סיבה נראה לי שאוותר על שמני הגוף (למרות שהאריזה שלהם מקסימה בעיני)

    השבמחק
    תשובות
    1. את הבושם של לנקסטר מומלץ להסניף בפארם! הוא ייחודי ויוצא דופן, ואפילו לא יקר כ"כ :-)

      מחק
  3. עשית לי חשק לחמאת גוף!! רצתי לקנות ^_^

    השבמחק
  4. טוב אני חייבת לרוץ להריח את הבושם של לנקסטר! אני בתור אחת שלא צריכה שום דבר אחר חוץ משמש וים חייבת אותו נראלי♡

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מעולה!! ממש מריח כמו ים, עכשיו שוב התחלתי להשתמש בו על בסיס קבוע. וגם לא יקר :-)

      מחק