‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.11.2014

החבילה הגיעה - מהדורה עשירית

כמה זמן לא כתבתי! 
מי שעוקבת אחרי בפייסבוק, יודעת שעברה עליי תקופה אישית נוראית, מסוג האסונות שנופלים עליך מהשמיים ואתה לא יודע איך להתמודד איתם ומה לעשות עם עצמך. לכן גם לקחתי פסק זמן לא קצר מכל נושא הכתיבה והנוכחות הדיגיטלית, ורק לאחרונה התחלתי לחזור אט אט לעניינים.
התגעגעתי מאד! כיוון שאני ממש רוצה כבר לכתוב פוסט חדש, אבל אני צריכה להתארגן על חומרים לפוסט איפור של תמונות וסוואטצ'ים, החלטתי לחזור עם פוסט unboxing קליל של הזמנת אייהרב שהספיקה להגיע מזמן וכבר היו לי תמונות מוכנות.
מאז הגיעו עוד 2 חבילות ועוד אחת בדרך - יש הרבה על מה לעדכן! אז כדאי שנתחיל ולא נכביר במילות הקדמה.

אז מה בחבילה הפעם? ההזמנה שנדבר עליה היום הייתה הזמנה יחסית קטנה וכללה בעיקר מוצרים שהייתי צריכה חידוש מלאי שלהם לשימוש השוטף.
ההזמנה כללה שילוב של מוצרי טיפוח ואוכל, כאשר לאחרונה נכנסתי קצת יותר לקטע של הזמנת מאכלים. מה שכן - מוצרי אוכל בדרך כלל יוצרים עומס של משקל על הקופסאות, מה ש"תוקע" את תהליך המשלוח בדואר רגיל.
זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה דובדבנים אורגניים מיובשים וגם לא האחרונה - אני מתה עליהם כתחליף לחמוציות מיובשות שאני אוכלת כל בוקר עם יוגורט ארוחת הבוקר שלי. ביחד עם הפרי המיובש, אני בדרך כלל מערבבת תערובת אגוזים כלשהי, והחלטתי להזמין ממבחר התערובות של Eden Selected. אני חייבת לציין שלא נפלתי מאף אחת מהן, וכרגע אני משתמשת בשקדים מולבנים פרוסים רגילים שאני קונה מהסופר, ולא הייתי ממהרת להזמין אף אחת מהתערובות האלה שוב. זה לא שהן רעות - הן פשוט לא שוות את המחיר והטרחה של ייבואן בהזמנות אישיות מחו"ל.
דובדבנים חמוצים מיובשים (עליהם אני דווקא ממליצה בחום) תוכלו לקנות ב-6.93$ לחבילה.
תערובת All Mixed Up של אגוזים ופירות יבשים - 3.87$
תערובת All Mixed Up Too של אגוזים ופירות יבשים (מלוח) - 3.47$
תערובת Wild Berry Mix של פירות יבשים וזרעי דלעת ושקדים - (החביבה עליי) - 3.76$
הלאה אל מוצר צריכה בסיסי במיוחד - משחת שיניים! את המלאי של Plus White משחת שיניים מלבינה לשותי קפה אני דואגת למלא כל פעם מחדש מאז הפעם הראשונה שניסיתי אותה. בניגוד למערכת של הלבנת שיניים עם ג'ל ומי פה וערכה להלביש על השיניים - אני מוצאת ששימוש קבוע במשחה הזו הרבה יותר אפקטיבי מהטיפול הנקודתי של ההלבנה. היא מנקה, מבריקה ומלבינה ודואגת להסיר את הנזק שנגרם לשיניים שלי משגרה של 3 כוסות קפה ביום. מה שכן - הגעתי למסקנה שהיא מאד מצמיאה, ולא שזה דבר רע לעודד אותי לשתות יותר מים לאורך היום....
יש למשחה הזו כל מיני ווריאציות, כולל משחה מיוחדת למעשנים וכו' - 4.63$
עוד הזמנה חוזרת, אבל הפעם אחרונה - פדים לניקוי הפנים של Desert Essence. כתבתי עליהם ביקורת מפורטת בעבר, ובעוד שאני מאד אוהבת אותם וחושבת שהם יעילים מאד כתכשיר ניקוי וטיהור מהיר וחסכוני - אני לא מתכוונת להשתמש בהם שוב כיוון שתכולת האלכוהול שבמוצר גבוהה מידי לטעמי. ככלל אני משתדלת להימנע משימוש במוצרי טיפוח המכילים יותר מידי אלכוהול כיוון שזה לא בריא לעור ויוצר גירויים ויובש פנימי, ובפדים האלה יש ללא ספק תכולת אלכוהול מאד גבוהה. אז למרות שאני מאד אוהבת את תחושת הניקיון שהם מעניקים לי, אני יודעת שזה מגיע עם תג מחיר גבוה מידי ולצערי המוצר הזה לא יחזור לשכון על שולחן האיפור שלי.
מי שבכל זאת לא נרתעת משימוש במוצרים אלכוהוליים במיוחד (היק!) תוכל לרכוש אותם תמורת -5.38$
סופסוף מוצר שלא יצא לכן לפגוש כאן קודם, לפחות לא של המותג הספציפי הזה. חידשתי מלאי של מי פנים, והפעם החלטתי לנסות מי פנים גליקוליים של מותג שלא הכרתי קודם - Derma-e. המים מכילים גם ויטמין A ואינם מכילים אלכוהול, כמו שאני אוהבת.
מאז ההזמנה כבר יצא לי לעשות בהם שימוש, ואני חושבת שיש לי מסקנות מעניינות, אותן נשמור לפוסט נפרד...
הם קצת יקרים ביחס למי פנים שאני בדרך כלל מזמינה - 10.20$.
את סבוני הפנים המימיים של Desert Essence אני מחבבת מאד, וכשנגמר לי סבון הפנים לא היססתי להזמין סבון נוסף מהסדרה, הפעם בגרסה לעור רגיל לקראת החורף המייבש. הסבונים האלה זולים, מכילים רשימת רכיבים טבעית ויעילה ובעיקר - עושים את העבודה. הם לא מהסוג המקציף כיוון שאינם מכילים SLS, אבל זה בעצם הרבה יותר בריא לעור שלנו - אז אין מה להסס.
הסבון מתהדר ברשימה ארוכה של לא - ללא פראבנים, ללא ניסויים בבעלי חיים ו/או רכיבים מהחי, ללא SLS וכו' והוא עולה 6.24$ בלבד. 
המוצר הבא הוא מסוג המוצרים שעד עכשיו לא ממש ברור לי במה מדובר. מצאתי אותו במחלקת ה-SALE של האתר (של מוצרים "קטנים" במחירים מצחיקים) ומדובר בדפים של Reviva Labs שאמורים להדביק על הפנים ומכילים קולגן וכל מיני חומצות במטרה להעניק טיפול חירום מבהיר לכתמים ופיגמנטציה. מודה - ניסיתי ולא ראיתי שום שינוי, וזה נראה לי משונה באופן כללי להסתובב עם דברים דבוקים לי על הפנים. מצד שני, לא באמת נתתי לזה צ'אנס כמו שצריך עם שימוש קבוע, למרות שלא היה מזיק לי פתרון לכתמים על הפנים שלי. אמורים לחתוך את הפדיה לגודל של האיזור המוכתם, ולהניח מעל מעט רטיבות או סרום מבהיר כדי "לנעול" את החומר על העור. על זה נאמר - שויין, מסובך מידי בשבילי...
מי שמוכנה להיות שפנת ניסיונות ולבדוק את יעילות המוצר מוזמנת לנסות ולספר איך היה.... הם עולים כרגע 9.10$.
ולסיום סיומת - קיבלתי מתנה חביבה מהאתר - סרט מדידה! הבנתי חברים, הגיע הזמן לחזור לדיאטה, תודה על הרמז...

עד כאן רשימת הקניות שלי מאייהרב של חבילה שהגיעה לכאן לפני כמה חודשים טובים....
מקווה להתחיל לחזור לעניינים בקצב קצת יותר מהיר הפעם, הייתן מאד מאד חסרות לי!! אני מקווה שגם אני לכן ;-)


רשימת קניות מלאה
Eden Selected Dried Cherries
Eden Selected All Mixed Up
Eden Selected All Mixed Up Too
Eden Selected Wild Berry Mix
Plus White Coffee Drinkers' Whitening Toothpaste
Desert Essence Natural Tea Tree Oil Cleansing Pads
Derma-e Anti Wrinkle Vitamin A Glycolic Toner
Desert Essence Thoroughly Clean Face Wash
Reviva Labs Collagen Fibre Skin Brightener Pads

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה