‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.8.2018

זה חייב להיפסק

רשימה של דברים שחייבים להיפסק, אתמול.


+ אריזות איפור ממגנטות לכלוך - כל דבר מצופה בקטיפה ו/או אריזות שחורות דביקות שמראות כל טביעת אצבע. זה מגעיל, בבקשה תנו לנו אריזות שאינן צוברות טינופת ושניתן לנקות עם מגבון. תודה.

+ מסקרות ריחניות - אני באמת שואלת עכשיו, בשביל מה זה טוב? מילא מייקאפ, אבל למה מוצר שאני מורחת על הריסים צריך להריח כמו בושם? תנוחו, זה לא יוצר "חוויית מוצר" יותר יוקרתית, זה בעיקר יוצר הרבה דלקות עיניים.

+ נייל ארט - זה שאת יוצאת מהמניקור עם ידיים של ליצן, לא אומר שקיבלת תמורה גבוהה יותר עבור הכסף שלך. אני באמת לא מבינה את הצורך לבטא יצירתיות צבעונית דווקא על הציפורניים, הקאנבס הקטן ביותר שהגוף האנושי מסוגל להציע?

+ שפתונים בגוונים שמצהיבים את השיניים - יש הרבה דרכים לבטא ולהעריך יופי, לגרום לאישה לצאת מהבית עם שפתון שמצהיב את השיניים היא לא אחת מהדרכים המומלצות. יש שפתונים שלא משנה אם את פרסומת למשחת שיניים, הגוון שלהם עדיין יצהיב אותן ומקומם של השפתונים האלה הוא בפח.

+ טרור הפדיקור/מניקור - לא קורה שום דבר, באמת ששום דבר, אם אישה יוצאת מהבית בלי פדיקור ומניקור קומפלט. זה לא סימן שהיא מוזנחת ולא מעיד על כך שהיא לא נקייה. צאו מהסרט.

+ טרור צביעת שיער - בהמשך ישיר לסעיף הקודם, אותו ההגיון צריך להיות מופעל על נשים שלא צובעות את שיערן (היוש). זה לא מעיד על שום דבר מלבד העובדה שאת לא צובעת את השיער. הלאה.

+ עפרונות עיניים שלא עמידים על אף אחת - יש מלא עפרונות שיש לגביהם וויכוח וחילוקי דיעות כיוון שהם עמידים על נשים מסויימות ולא על אחרות. אבל יש את העפרונות האלה שלא משנה מי תשתמש בהם, הם לא יהיו עמידים בשום מצב. בשביל מה טרחתם לייצר עיפרון כזה? למה הרעיון לא נפל בשלב הבדיקות של המוצר? למה אנחנו נאלצות להיענש עם מוצרים מאכזבים כל כך?

+ פרסומות לבושם - את חושנית, את לובשת סאטן, את אישה חזקה עם קריצה, את תופסת את העין של הדוגמן החתיך מהצד השני של החדר, את יוצאת לחופשי לבושה בשמלה מתנפנפת. את בעיקר פוסטמה, בעיניהם של הפרסומאים שיוצרים את הפרסומות האלה.

+ טיפ לבחורה שעושה לך פן/ציפורניים/הסרת שיער - רעה חולה שהתפשטה בארץ בשנים האחרונות, ואני רוצה לתפוס את האישה הראשונה שנתנה טיפ לפניסטית שלה ולשבת איתה לשיחה צפופה. אתן חושבות שאתן מפרגנות, מה שאתן בעצם עושות זה נותנות לבעלי העסקים הללו לגיטימציה לקצץ בשכר של העובדים ולהעסיק אותם על בסיס שכר רעב + טיפים. זה רע לנו, זה רע להם, זה רע לאנושות. תפסיקו עם זה.

+ אנשים שלא משתמשים במייבש לק - אני לא מבינה. למה לשבת 30 דקות, לא לגעת בכלום, לא לעשות פיפי, לא לנשום, אם אפשר שלא. למה לקלל את החיים שלך ברגע שהלק נהרס כי נגעת בשיער, אם אפשר שלא. למה לא להשתמש במוצר שמקצץ ב-90% את זמן ההמתנה לייבוש לק, אני תמיד תוהה.

+ ספוגיות איפור קשות - משהו פה התפספס בתהליך קליטת המסר של המוצר. תחזרו שוב לשלב הפיתוח.

+ ריסים מגנטיים - אני חושבת שבכל העולם יש אולי 5 נשים שמצליחות להסתדר עם הדבר הזה, אצל כל השאר זה פייל מוחלט. אם מותג אחרי מותג משיק מוצר שהוא בגדול חסר כל שימוש, אני חושבת שיש פה בעיה. מותגים אמורים לרצות לייצר מוצרים טובים שאנשים ייקנו ויהיו מרוצים מהם, לא? מתי השתנתה הפרדיגמה הזאת?

זהו, הוצאתי עצבים. אפשר להמשיך הלאה. אוגוסט שמח לכן!



2 comments:

  1. בדיוקקקקק ככה!!
    אהבתי בעיקר את האבחנה שלך בנוגע ל"את בעיקר פוסטמה" בפרסומת לבושם :-)
    אבל באמת שקלעת בול בכל אבחנותייך!

    השבמחק
  2. ריסים מגנטיים... ישבתי איתם חצי שעה בתסכול מוחלט להבין מה בדיוק חשבו לעצמם כשהוציאו אותם לשוק

    השבמחק