‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.11.2017

High End Makeup & Skincare HAUL

קשה לתאר כמה אני שמחה שאני יכולה לשבת ולכתוב לכן את הפוסט הזה. 
הכל התחיל כשביצעתי כמה הזמנות שובבות של מוצרי יוקרה, וכל ההזמנות הגיעו מלבד אחת. חיכיתי, חיכיתי וחיכיתי אבל לשווא, החבילה לא הפציעה. כמעט הרמתי ידיים, עד שדואר ישראל הצליח להתאפס על עצמו, וסופסוף החבילה הגיעה לידיי. אין מאושרת ממני!
באיזו הזמנה היה מדובר? תצטרכו להמשיך לקרוא את הפוסט כדי לגלות....


לפניכן Haul צנוע, אולם שוויו הוציא את חשבון הבנק שלי בשן ועין.
את כל ההזמנות ביצעתי דווקא לפני מבצעי הבלאק פריידי למיניהם, כי נחתו אצלי במייל קודים והנחות שוות לא פחות. העדפתי לא לחכות לבלאק פריידי, לבלאגן הנלווה אליו ולסטרס שהמוצר שבדיוק רציתי לא יהיה במלאי. 

 
כן חברות, גם אני נפלתי בהייפ של פלטת Naked Heat מבית Urban Decay. למעשה, אחרי שקיבלתי את הפלטה הזו, מכרתי את פלטת המודרן רנסנס של אנסטסיה שהיו לי יחסי אהבה/שנאה איתה (בעיקר שנאה). 
ראשית, אני לחלוטין בדיעה שאם יש לכן פלטה וורודה/אדומה אחת מהמבחר העצום שהתרגש עלינו בשנתיים האחרונות - אתן לא צריכות עוד אחת. אם יש לכן פלטה חמה בסקאלת הגוונים הזאת שעושה את העבודה ואתן מרוצות ממנה, אין לכן צורך בעוד צלליות בטונים אדומים שייראו אותו הדבר על העין.
מדוע העדפתי את הפלטה של אורבן דיקיי על פני מודרן רנסנס? שלא תטעו, מודרן רנסנס היא פלטה נהדרת עם צלליות באיכות גבוהה וגימורים מהממים. אבל לי אישית, היא פחות התאימה. באופן כללי, גוונים קרים מחמיאים לי יותר מגוונים חמים, והמבחר העצום של צלליות שהיו מאד אדומות או כתומות לא עשה לי את זה ובקושי מצאתי את עצמי משתמשת בה, ואם כבר השתמשתי זה היה רק בצלליות השימר או המאט הנייטרליות. 
הפלטה של אורבן דיקיי מאד שונה מהמודרן רנסנס בכמה מובנים. ראשית, היא מכילה פחות צלליות (12 לעומת 14) ויקרה יותר ממנה (54$ לעומת 42$). שנית, יש בה יותר צלליות עם נטייה לתת גוון כתמתם או וורדרד מאשר אדום, ותמצאו בה גם גוונים סגלגלים.  הגוונים הסגולים היו גם מה שמשכו אותי לפלטה, כיוון שאהבתי את הקונטראס שהם מציעים לכל הכתומים והאדומים האחרים. 
לא תמצאו כאן צלליות foil מרהיבות כמו שיש בפלטה של אנסטסיה, אלא צלליות עם גימורים סטנדרטים יותר. 7 צלליות מאט ו-5 צלליות שימר עם מיקס מוצלח בין צלליות בהירות, ביניים וכהות. 
כמה מילים לגבי פורמולת הצלליות של אורבן דיקיי. פעם הפלטות של אורבן דיקיי היו חוד החנית מבחינת פיגמנטים ומגוון של צבעים והנייקד השונות היו נחטפות מהמדפים. בשנים האחרונות, הם נזנחו לטובת מותגים אחרים שהציגו צלליות בפורמולות שהעבירו אותנו על דעתנו. הצלליות המשגעות של לוראק שרכות למגע ומלאות פיגמנט, השימרים הפנומנליים של אנסטסיה שאין להם תחרות - התרגלנו לסטנדרט אחר. 
פורמולות בדומה לצלליות של מאק או אורבן דיקיי שהן קצת יבשות יותר, נחשבות כיום טובות פחות, ואני דווקא אומרת - שלא בצדק.
מבין אוסף הפלטות שלי (מי מעוניינת בפוסט אוסף?), דווקא הפלטות של אורבן דיקיי הן מהאהובות עליי במיוחד כיוון שאני מוצאת שהצלליות שלהם מאד נוחות, יום יומיות, קלות לשימוש ומתאימות לצרכים שלי. אחת הבעיות שלי עם המודרן רנסנס הייתה שהיא פשוט היתה לא סבירה לשימוש יום יומי. אני אדם סביר והגיוני שמתאפרת לעבודה ולצאת לסידורים, איזה הזדמנות בדיוק יש לי לדפוק הופעה של סמוקי וורוד פוקסיה? בנוסף, הצלליות במודרן רנסנס כל כך רכות ופיגמנטיות שנאלצתי להיות זהירה במיוחד כשעבדתי איתן וכל החוויה התישה אותי מאד.
עם הפלטות של אורבן דיקיי אני בדרך כלל לוקחת מברשת אחת, עושה כמה ווישים עם הצללית על העין, מטשטשת טיפה וסגרתי פינה. אני לא צריכה לחשוש מנשורת, להתעסק עם פיגמנטים מסובכים או להתעצבן על גוונים שאין לי מה לעשות איתם. 


כל הגוונים הפלטה שמישים עבורי ויצרתי איתם לוקים שמצאו חן בעיניי, ולחלק מצלליות השימר יש דואוכרומיות מעניינת. דווקא שתי הצלליות הסגולות שהייתי נרגשת לגביהן, הצליחו לאכזב והן הגוונים היחידים בפלטה שנראים סתמיים ועכורים על העין והמרקם שלהן יבש יותר. 
אם אתן אוהבות את הצלליות שלכן אולטרה רכות ופיגמנטיות, אז זו לא הפלטה עבורכן. לעומת זאת, אם אתן מעדיפות צלליות מהסוג שקל יותר לעבוד איתן ורוצות פלטה בגוונים חמים אבל לבישים, אני מאמינה שתהנו ממנה.
אני הזמנתי אותה ישירות מהאתר של Sephora כיוון שאין אף אתר הגיוני ששולח אותה לישראל (למיטב ידיעתי). 


קפיצה קטנה לממלכה המאוחדת, ונחתנו על פודרה Airbrush Flawless Finish של Charlotte Tilbury
במהלך החודש שהיה מבצע משלוח חינם באקלט ביוטי על כל המוצרים של שארלוט הזמנתי את הפודרה הזאת, שעולה 33£. בקאלט מקבלים משלוח חינם רק על הזמנות מעל 40 פאונד, וגם המבצע הזה אף פעם לא תקף על מוצרים מהליין של שארלוט, כך שקפצתי על ההזדמנות להזמין אותה כשהיה המבצע. 
אין לי הרבה מה להגיד על הפודרה הזאת כיוון שעדיין לא התחלתי להשתמש בה, ואני מחכה שתסתיים קודם הפודרה הישנה שהתחלתי בקיץ. שמעתי רק דברים טובים על הפודרה הזאת והמון המלצות, ואני מאמינה שהיא לא תאכזב ותשרת אותי בנאמנות בחורף. הזמנתי אותה בגוון הבהיר ביותר fair והיא ניראת מתאימה ובהירה מספיק.
הזמנתי אותה כאן >> קאלט ביוטי.


קבלו את הפלטה שגרמה לכל כאב הלב והדאגה שהזכרתי בתחילת הפוסט - Cool Mattes של Viseart. 
מי שלא מכירה, ויזייארט (מבטאים כמו - "ויזי-ארט") הוא מותג איפור מקצועי בבעלות אמריקאית אבל מיוצר בצרפת. כאשר אני אומרת מקצועי, אני מתכוונת למותג שמאפרים בתעשיית הסרטים, הטלוויזיה והאופנה עושים בו שימוש עיקרי ורק בשנים האחרונות הוא התחיל להתרחב לשוק הלא מקצועי ולהמכר בספורה ובאתרי איפור נוספים. 
המוצרים של המותג הם הכי no nonsense שאפשר להעלות על הדעת. פלטות בעיצוב מאד פשוט וקונספט אחיד - הפרדה בין צלליות מאט ושימר וחלוקה לפי משפחות גוון. 
כפי שכבר ציינתי, אני אוהבת צלליות קרות יותר מאשר חמות, וכאשר פלטת ה-cool mattes צצה בגלאמבוט לא חשבתי פעמיים וחטפתי אותה. הפלטה מכילה 12 צלליות, כולן בגימור מאט ובגוונים קרירים - אפורים, טואופים, וורודים, כחולים וחומים. הפלטה הזאת היא חלומה של כל אוהבת גוונים קרירים ונייטרלים ומהווה שחקן חיזוק מרכזי באוסף שלי שמורכב מהרבה פלטות שמכילות בעיקר גוונים חמים - ולו רק כיוון שאלה הגוונים הטרנדים של השנים האחרונות.


הגוונים כולם מיתרגמים בסוואטצ' בדיוק כפי שהם נראים בפאן. כולם פיגמנטים מאד ודרושה רק נגיעה קלה כדי להוציא צבע מהצללית. הרשימו אותי במיוחד הגוון הסגול והגוון הכחול שניראים כל כך אותנטיים ולא "מושכים" לטונים אדומים או עכורים. what you see is what you get לחלוטין נאמר על הפלטה הזאת. 
אני אצטרך לשחק עם הפלטה הזאת קצת יותר כדי לתת חוות דעת סופית לגביה, כיוון שהיא ליטראלי רק היום נחתה פה בארץ, באדיבות דואר ישראל. 
אני חטפתי אותה בגלאמבוט במחיר אגדי של 63 דולר כולל המשלוח. תוכלו לנסות לארוב לפלטות נוספות שיגיעו לשם כאן >> גלאמבוט
ניתן להשיג בביוטי ביי עבור 90$ כאן >> BeautyBay. 
אם יש לכן אפשרות להזמין משם, בספורה ניתן להשיג את הפלטות עבור 80$ כאן >> Sephora. 
גם בביוטיליש תוכלו להשיג את הפלטה עבור 80$ וגם יש להם משלוחים לארץ כאן >> Beautylish. 


החורף מגיע, חברות, והשנה אני נערכת לקראתו מבעוד מועד. 
אם בשנה שעברה מצאתי את עצמי תקועה בגל קור ויובש קיצוני בלי מוצרי סקין קייר מזינים מספיק ונאלצתי להמתין שבועות שתנחת בארץ הזמנה של שמן לפנים, הרי שהשנה אני לא עושה את אותה הטעות.
בפוסט אתרים שאני אוהבת להזמין מהם הזכרתי את SpaceNK שלצערי לא מקבל מספיק תשומת לב מהקהל הישראלי, וחבל. באחד המבצעים האחרונים שלהם הם הציעו 15 פאונד הנחה על כל הזמנה ב-60 פאונד ומעלה, וקפצתי על המציאה כדי להזמין שמן הזנה ללילה Cell Repair Night Oil של המותג Aurelia, מותג בוטיק בריטי המציע מוצרי סקין קייר באיכות גבוהה.
כך שאחרי ההנחה במקום 62 פאונד, הסרום הזה עלה לי רק 47 פאונד, שזה מחיר פנטסטי למוצר ברמה כזאת לכל הדיעות.
את הסקירה המלאה אודות הסרום אני אפרסם ביחד עם שגרת החורף המלאה שלי, אבל אם תרצו להזמין אותו כבר עכשיו תוכלו לעשות זאת >> כאן וגם לקבל משלוח חינם, גם 10 פאונד הנחה וגם 3 דוגמיות יוקרתיות לבחירתכן במתנה!

תחושת הסיפוק הזו ששורה עליכן אחרי שאכלתן ארוחה משובחת במיוחד? בדיוק ככה אני מרגישה עכשיו אחרי שכל החבילות הגיעו בשלום ליעדן ונחתו בזרועותיי הממתינות.


2 comments:

  1. היי, כיף לך :-)
    אשמח מאד לקרוא על שגרת החורף שלך.
    וגם אשמח לקרוא על הסדרה הבריטית שלא שמעתי עליה בחיים ושיש לי התנגדות לשלם כל כך הרבה על כל פריט, אבל עדיין מעניינת אותי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי, יהיה פוסט נפרד ומפורט על שגרת הטיפוח שלי לחורף :)

      מחק