‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.9.2014

ניחוח סתיו ושנה חדשה

תעשו לעצמכן טובה, ולפני שאתן קונות לבני משפחה וחברים מתנות לחגים - תקנו גם לעצמכן מתנה לחג. לפעמים צריך להגיד לעצמך "כן, זה מגיע לי. הרווחתי את זה ביושר" כדי להרגיש לגמרי בסדר עם קנייה שהיא לא לגמרי מוצדקת ובוודאי לא משתלמת - אבל בטח ובטח מספקת ומשמחת. 
מבחינתי מתנה לעצמי לחג יכולה להיות גם סט טיפוח חגיגי, כולל לבקש מהמוכרת לארוז באריזת מתנה - כי גם אני נהנת לפתוח מתנות שאני קונה לעצמי... 
כל המוצרים שתמצאו בפוסט החגיגי הזה אתן יכולות לקנות גם לעצמכן, אבל גם לאהובות עליכן (רעיונות למתנות לגברים - לא תמצאו כאן). קדימה לעבודת הרכישה!
מי שבאמת הפגיזו השנה עם סדרות חדשות ומארזים מפתים הם ללין. 
Laline היא רשת שאני בדרך כלל לא מצליחה להתחבר אליה, אלא אם כן מדובר בסדרות ספציפיות ובמוצרים מסויימים. הפעם הם עשו עבודה כפולה והשיקו גם סדרה מוגבלת ומהממת, וגם ריעננו את המיתוג של הרשת והוסיפו סדרת ריחות חדשה לגמרי למגוון הקבוע.
נתחיל מגולת הכותרת - סדרת דיסני חדשה, והפעם סדרה בהשראת שלגיה. שלגיה היא גם ככה אחת הנסיכות עם הסטייל הייחודי והמזוהה ביותר, כולל אלמנטים משלימים של תפוחים וגמדים, כך שאין זה פלא שגם סדרת מוצרי טיפוח בהשראת הנסיכה היפה בכל הממלכה יצאה אלגנטית וקסומה. הכוכבת של סדרת דיסני הקודמת הייתה מיני-מאוס, דמות שאני הרבה פחות מזדהה איתה. עם שלגיה לעומת זאת, אין לי שום בעיה והאיורים המלווים את אריזות המוצרים מינימליסטיים אבל מקסימים בעיני. 
לא מזיק בכלל שהריח המוביל הוא ניחוח השמור לסדרות מוגבלות של ללין - ריח סרדיניה האלמותי שהוא מושלם בעיני, אפילו העובדה שהוא לא ריח קבוע אלא מפציע פעם בשנה ומצליח לשמור על אלמנט ההפתעה והייחודיות.
לקרמים לגוף ולידיים יש מרקם נוח, לא שמנוני ולא מיימי מידי והם מלחחים את העור בלי בעיה. 
אל תתנו לשלגיה לנמנם לנצח על המדף בסניפים - היא צריכה את נשיקת כרטיס האשראי שלכן כדי להתעורר!
חוץ מהסדרה המוגבלת, ללין עוברים גם תהליך של מיתוג מחדש במסגרתו מבוצע ריענון של עיצוב האריזות ונכנסים ריחות חדשים למגוון הקבוע. אחת הסדרות החדשות היא בריח Lemongrass Verbena. מי שמצפה לדיופ של סדרת וורבנה של ל'אוקסיטאן כנראה שתתאכזב, אבל מי שהיו חסרים לה במוצרים של ללין ריחות מעט חמוצים ורעננים יותר תמצא כאן את מבוקשה. לי אישית המוצרים בסדרה מריחים כמו קוקטייל לימונדה - חמצמצות שהיא לא לגמרי טהורה, אבל גם לא בלתי נעימה. מוס הרחצה מעט דליל מידי לטעמי, אבל מוצרי הקרם של הסדרה באיכות טובה ונעימים למריחה.
בסך הכל אני חושבת שהתהליך שעוברת הרשת מבורך והכיוון הוא נכון. השאלה היא לאן הרשת רוצה להגיע - באת' אנד בודי וורקס הישראלית, או ל'אוקסיטאן מקומית, כי אי אפשר להיות גם וגם. להערכתי בכל מקרה חסרה בישראל רשת כמו באת' אנד בודי וורקס, ואם לשם חותרים הקברניטים של ללין - לא תמצאו אותי מתלוננת.
מי שתמיד קולעים למטרה מבחינתי, הם רשת Sabon. גם אם המוצרים שלהם לא יוצאים דופן באיכותם - תמהיל הריחות שלהם מצויין, מקורי ואיכותי. 
את מתנת החג לאמא שלי אני בטוח אקנה אצלם, כי הריחות הבוגרים והאריזה העשירה תמיד נותנים למוצרים שלהם ערך מוסף. גם אצל סבון אני ממליצה לבדוק את הסדרות המוגבלות שיוצאות לקראת החגים. בפסח הושקה סדרת Wild&Free ששאריות ממנה עדיין אפשר למצוא בחלק מהסניפים - ואני מפצירה בכן לחטוף כל מוצר בריח הזה. כמו ג'ונגל פרחוני ואקזוטי - ככה הסדרה הזו מריחה. אם אתן חובבות ריחות לא שגרתיים, מומלץ בחום לנסות גם את המוצרים בריח Green Valley שמריחים פשוט כמו כר דשא שנגזז זה עתה. זה לא ריח שגרתי, אבל הוא כל כך טהור ומרענן, אני מתה עליו לחודשי הקיץ. כמו שאתן יכולות לראות, יש לי חולשה לקרם ה-Sorbet שהוא קרם גוף במרקם ג'ל קליל ונעים, ומגיע בצנצנת זכוכית מהודרת למדי.
מה שאתם עושים סבון - תמשיכו לעשות, לא מחליפים נוסחה מנצחת!
איך אפשר לכתוב פוסט מתנות לחג בלי לציין בשמים? אני חושבת שזה נוגד את חוקת הבלוגריות. 
בשמים לחג מתחלקים לשניים - בשמים יקרים שמשקיעים בהם סכומים לא מבוטלים, ובשמים זולים יותר שאפשר לקנות כמתנה גם לאנשים שהם לא קרובי משפחה מדרגה ראשונה.
אם יש עונה לקנות בה בשמים - זו העונה. לפני פסח וראש השנה הרשתות יוצאות במבצעים מעולים על כל מחלקת הבישום, וזה הזמן לחטוף מהמדפים את הבשמים האהובים עליכן וגם לפנק את המשפחה והחברים. 
השנה כבר קניתי את מתנת הבושם לאחותי, ואחרי סקר שוק שביצעתי הגעתי למסקנה שהמקום המשתלם ביותר הוא המשביר לצרכן. זה הזמן לעשות שם מועדון אם לא היה לכן קודם - כי המבצעים שלהם הם באמת הכי משתלמים בשוק.
מי שמחפשת בשמי יוקרה, תוכל למצוא את מבוקשה אצל Fendi שהשיקו בושם חדש בשם Leather Essence. כמו נסיעה בתוך מכונית יוקרה שכל הבפנוכו עור ועץ מלוטש - ככה מריח הבושם הזה. יוקרתי, עילאי ומתנשא. בדיוק בשל התכונות הנפלאות האלה אני מחבבת אותו, ומתקלחת איתו על בסיס קבוע מידי בוקר.
מי שלא רוצה להוציא 300 ש"ח ומעלה על מתנת בושם, יכולה לבדוק את מחלקת הבשמים של סלבריטיז. אלה בדרך כלל בשמים שמחירם נע בין 100 ל-150 ש"ח בתקופת החגים, ושם גם תוכלו למצוא את הבושם Rock החדש של Shakira. בשמים לא מעטים השיקה הבחורה, וזה לדעתי אחד המוצלחים מהסדרה שלה. אמנם אין בו את המורכבות והיוקרה של פנדי, אבל יש לו ריח נחמד ולא מתוק - תמיד יתרון כשמדובר בבשמים זולים יותר. ריחות נקיים ורעננים קל יותר ליצור בגרסה זולה, מאשר ניחוחות מתוקים וכבדים שזקוקים ליד יוקרתית מכוונת. 
כאן אני רוצה גם לציין את הבושם החדש של קרליין שאני לא ממש יודעת את שמו, אבל ניסיתי אותו בסתר באחד מסניפי המשביר והתרשמתי לטובה. אל תפסלו את הבשמים של ג'ייד וקרליין המקומיים - הם עלולים להפתיע אתכם לטובה!

חג ריחני הבטחתי וקיימתי!
אני לא יודעת מה אתכן, אבל אם קונים לי מתנה (עדיפות לתלושים, תודה) - אני מעדיפה מוצר מתחום הטיפוח, מאשר מתחום כלי הבית.... קרמים וסבונים זה לא תמיד שימושי, אבל תמיד כיף לקבל!

מה נמצא ברשימת הקניות שלכן של מתנות לחג? ואיזה סטים אתן יכולות להמליץ עליהם? כי אני את מטלות הקנייה שלי לא לגמרי סיימתי.... 

שיהיה חג שמח ונפלא ושנה מתוקה ויפיפיה!

גילוי נאות: Laline, Fendi, Shakira


4 תגובות:

  1. הליין בניחוח סרדיניה בהחלט משגע, אבל הלמון גראס ורבנה לא היה כוס התה שלי.
    לעומת זאת הסורבטים של סבון נקראים מעולים.
    חג שמח ושנה מתוקה!

    השבמחק
    תשובות
    1. את הלמון גראס לא הייתי קונה בעצמי, אבל אם כבר יש אותו בבית הוא לא מפריע לי.... אני חושבת שיש להם עוד עבודה בשיפור הריחות (שלא מתחרים בינתיים בריחות של סבון), אבל הכיוון מבורך.
      חג שמח ושנה נפלאה!!!

      מחק
  2. אני ממש התלהבתי מהלמון גראס, ובהחלט הייתי רוכשת שוב :-) אבל כמוך גם חושבת שהאריזות והניחוחות של סבון מתעלים.

    השבמחק
    תשובות
    1. פחות התחברתי ללמון גראס, בעיניי ניחוח הסרדיניה שלהם הוא ללא תחרות....

      מחק